اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی غرب را به چالش کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: امروز دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به عظمت و قدرت خود رسیده و با این عظمت و قدرت غرب را به چالش کشیده است.

قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی غرب را به چالش کشید
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی عصر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان دامغان اظهار کرد: قیام مردم قم در 19 دی‌ماه سال 56 زمینه به‌وجود آمدن حماسه‏ای عظیم در انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.
امام جمعه دامغان از قیام  19 دی سال 56 به‌عنوان آغاز نهضت اساسی ملت ایران یاد کرد.
وی تصریح کرد: یکی از علت‏های اصلی حماسه عظیم مردم قم در 19 دی‌ماه سال 56 اعتراض مردم قم به مقاله ساواک علیه امام راحل و آغاز نهضت اساسی ملت ایران بوده است.
امام جمعه دامغان به دیدار سفرا و نمایندگان سیاسی جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به عظمت و قدرت خود رسیده و با این عظمت و قدرت بوده که غرب را به چالش کشیده است.
وی تصریح کرد: باید کوشید از این عظمت و قدرت به‌خوبی در سطح داخلی و بین‏المللی استفاده کرد.
امام جمعه دامغان یادآور شد: امروز شاهد شکست‏های پی در پی غرب و ایادی او در سطح جهان هستیم و با این وضعیت می‏توانیم به دستاوردهای بهتری در عرصه‏های داخلی و بین‏المللی دست پیدا کنیم.
وی به سفر وزرای ورزش و جوانان و دادگستری در هفته گذشته به شهر دامغان اشاره کرد و گفت: باید بکوشیم از این سفرها به‌خوبی استفاده کنیم و پیگیر وعده‏های وزرا در جریان این سفرها باشیم تا به عمل تبدیل شود.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول