اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد:

تدوین طرح حضور اصفهان در دیپلماسی بین‌المللی کشور

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان طرح حضور اصفهان در دیپلماسی بین‌المللی کشور تدوین شده است، گفت: این طرح به وزارت کشور ارسال شده و ما منتظر جواب آنها هستیم.

تدوین طرح حضور اصفهان در دیپلماسی بین‌المللی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند هم‌افزایی تعاملات میان سازمانی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی استان برای تهیه این سند دلسوزانه و دغدغه‌دار تلاش کردند، تصریح کرد: سند هم‌افزایی فرهنگی استان ادبیات جدیدی را در حوزه فرهنگ و هنر به وجود آورده است.
وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ از روزمرگی و پراکندگی کارها رنج می‌برد، افزود: تعاملات میان سازمانی برای دستگاه‌های فرهنگی استان وجود نداشت و این موضوع مشکلاتی را در حوزه فرهنگی استان ایجاد کرده بود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان درصدد است که برنامه و فعالیت‌های استان را در حوزه  فرهنگ و سایر بخش‌های براساس اسناد بالادستی به انجام برساند، اضافه کرد: بر اساس این سند فرهنگی می‌توان شاهد انسجام در این کارگروه ها و شوراهای استانداری بود.
وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان از طریق جنگ نرم درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و از طریق جذب مستندسازان ایرانی سعی در سیاه کردن چهره زیبای کشور دارند و تهیه سندهای فرهنگی و انجام امور براساس آن می‌تواند ما را پیروز این نبرد کند و دشمنان را در اهدافشان ناکام بگذارد.
 
*رادیو جوان سه روز در هفته از اصفهان برنامه اجرا می‌کند
ذاکر اصفهانی افزود: یکی از مدخل‌های مبارزه نرم با دشمنان صدا و سیما که می‌تواند با مستندسازی و ساخت فیلم‌های مختلف در این زمینه گام بردارد و اثرگذار باشد.
وی با اشاره به 24 ساعت شدن شبکه اصفهان گفت: به زودی رادیو جوان سه روز در هفته با اجرای فرزاد حسنی برنامه‌های این شبکه رادیویی را از اصفهان اجرا می‌کند.
استاندار اصفهان ادامه داد: شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما و استفاده از رادیوی سراسری در دستور کار استانداری اصفهان است.
 
*تدوین طرح حضور اصفهان در دیپلماسی بین‌المللی کشور
وی با بیان اینکه طرح حضور اصفهان در دیپلماسی بین‌المللی کشور تدوین شده است، اظهار داشت: این طرح به وزارت کشور ارسال شده و ما منتظر جواب آنها هستیم.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های حوزه فرهنگ استان کم‌ترین استفاده را می‌کنند، بیان داشت: بسیاری از نبود اعتبارات و زیر ساخت‌ها گلایه دارند در حالی که با همین بضاعت نیز می‌تواند کارها را پیش برد.
وی گفت: در گذشته طرح‌های آمایشی و آسیب شناسی بر روی مباحث فرهنگی صورت نمی‌گرفته اما با تهیه سند هم‌افزایی فرهنگی این کار در سطح بالاتر و به دور از موازی کاری‌ها و اقدامات غیر کارشناسی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول