اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دستگاه دیپلماسی با تجاوز آشکار آمریکا برخورد جدی کند

خبرگزاری فارس: ‌عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دولت و دستگاه دیپلماسی خواست تا با متجاوزان به خاک جمهوری اسلامی برخورد قاطع داشته باشد.

دستگاه دیپلماسی با تجاوز آشکار آمریکا برخورد جدی کند
زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: بر‌اساس قوانین بین‌المللی حدود مرزی هر کشوری مشخص است و دیگر کشورها باید به آن احترام بگذارند.
وی با اشاره به تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به خاک ایران اسلامی و کنترل آن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این واقعه از چند جنبه قابل بررسی بوده که جنبه نخست آن توانمندی دفاعی ایران برای دفاع از مرزهای خود است.
این مسئول ادامه داد: جنبه دیگر قضیه تجاوز آشکار آمریکا به حدود مرزی ایران است که دولت به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور باید برای برخورد با متجاوزان برنامه‌ داشته و از موضع انفعال با این قضیه برخورد نکند.
الهیان افزود: امروز تمام دنیا می‌دانند که ایران یک پرنده جاسوسی را در سرزمین خود به تسخیر درآورده و از سوی دیگر آمریکایی‌ها و حتی ناتو به صراحت اعلام کرده‌اند که این پرنده جاسوسی متعلق به آمریکا است و از سوی پنتاگون و CIA ‌اداره می‌شود.
وی تاکید کرد: تمام اسناد و مدارک در این زمینه کامل بوده و دولت و دستگاه دیپلماسی کشورمان باید از تمام ظرفیت‌ها برای برخورد قاطع علیه آمریکا که اقدام به جاسوسی و تجاوز به سرزمین ما کرده است، استفاده کند.
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای احقاق حقوق کشورمان در مجامع بین‌المللی همه دستگاه‌ها از جمله قوای مجریه، مقننه و قضائیه به همراه اکثریت قاطع مردم متحد و هم نظر بوده و دولت را در این راه یاری خواهند کرد.
الهیان در پایان تاکید کرد: نوع برخورد جمهوری اسلامی با این موضوع باید به صورتی باشد که از این پس کشورهای غربی مطمئن باشند تجاوز به خاک ایران برای آنها هزینه‌های سنگینی خواهد داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول