اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

ناحیه صنعتی خلخال جایگزین مجتمع دامپروی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت:‌ به دلیل بلااستفاده ماندن مجتمع دامپروری خلخال از این مکان به عنوان ناحیه صنعتی استفاده شده و زیرساخت‌های آن تأمین می‌شود.

ناحیه صنعتی خلخال جایگزین مجتمع دامپروی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به این‌که بیش از پنج سال است که زمینی برای احداث مجتمع دامپروری در خلخال اختصاص یافته است اما اقدام اجرایی در این بخش انجام نشده، تصمیم گرفتیم نخستین ناحیه صنعتی این شهرستان را در این منطقه راه‌اندازی کنیم.
وی تصریح کرد:‌ این منطقه در حوالی روستای طولش از توابع بخش مرکزی خلخال احداث می‌شود که با تکمیل آن بخشی از واحدهای صنعتی در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.
عبداللهی مساحت این ناحیه صنعتی را 10 هکتار اعلام کرد و افزود: با وجود این‌که حدود 50 میلیون تومان برای تصرف و انجام برخی از سوله‌های مجتمع دامپروری خلخال در آن هزینه شده است اما به دلیل استقبال نکردن دامداران از این پروژه زمین و تأسیسات دایر شده در آن به ناحیه صنعتی واگذار شده و تبدیل می‌شود.
این مسئول هدف اصلی از احداث این مجتمع دامپروری را در این منطقه انتقال دامداری‌های فعال سطح شهر و روستاهای اطراف شهر اعلام کرد و ادامه داد: بعد از ناکامی در اجرای این طرح سال‌ها است که این مجموعه بلااستفاده رها شده بود که تصمیم گرفته شد در این زمینه فعالیت مناسبی را داشته باشیم.
‌فرماندار خلخال همچنین در جلسه بهداشت و درمان کارگروه بهداشت و درمان خلخال تصریح کرد: قرار است تا دو ماه آینده بیمارستان امام خمینی خلخال به دستگاه سی‌تی‌اسکن مجهز شود.
ذبیح‌الله عبداللهی خاطر نشان کرد: 600 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز برای آماده‌سازی محل نصب و راه‌اندازی سیستم یو‌پی‌اس برق این دستگاه تأمین و پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت:‌ هم‌اکنون ماهانه به طور متوسط 100 بیمار از بیمارستان خلخال برای انجام سی‌تی‌اسکن به مرکز استان اعزام می‌شوند و 600 نفر نیز از مطب پزشکان برای انجام سی‌تی‌اسکن به مراکز درمانی دارای این تجهیزات به اردبیل معرفی می‌شوند.
عبداللهی تصریح کرد: با نصب و راه‌اندازی این تجهیزات در بیمارستان خلخال در کنار حذف این سفرها و هزینه‌های ناشی از آن مشکلات مردم نیز برطرف می‌شود.
این مسئول افزود: با پیگیری مسئولان امر این دستگاه با صرف هزینه 800 میلیون تومان اعتبار خریداری و نصب می‌شود.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول