اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان فولاد‌شهر:

نخستین همایش ورزش در آب استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان فولاد‌شهر گفت: نخستین همایش در آب استان اصفهان با حضور مقامات ورزشی، سیاسی و هم‌چنین 200 نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.

نخستین همایش ورزش در آب استان اصفهان برگزار شد
سیمین بارونی ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نخستین همایش ورزش در آب استان اصفهان به‌منظور آشنایی مردم با رشته ورزش در آب و آب درمانی و با حضور مسئولانی مانند نوربخش باقری (رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان)، توکلی (رئیس شورای اسلامی شهرستان فولاد‌شهر) ابراهیمی (عضو اسلامی شهرستان فولاد‌شهر)، لاله کردوانی ( مسئول کمیته ورزش در آب استان اصفهان) و مهران بارونی (مسئول امور ورزش و جوانان شهرستان فولاد‌شهر) برپا شد.
وی با بیان اینکه در نخستین همایش ورزش در آب از اسلاید‌های نمایشی بهره برده شد، تصریح کرد: در این همایش تاریخچه ورزش در آب با استفاده از قدیمی‌ترین سنگ‌نوشته‌ها برای شرکت‌کنندگان توضیحات لازم ارائه شد.
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان فولاد‌شهر ادامه داد: در نخستین همایش ورزش در آب استان اصفهان، نوربخش باقری در مورد به صدا در آمدن زنگ ورزش در 600 مهدکودک اصفهان سخنانی را بیان و اهمیت ورزش‌های همگانی را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گوشزد کرد.
وی گفت: نوربخش باقری، شاخص‌ترین ابعاد ورزش‌های همگانی را ورزش صبحگاهی و ورزش در آب عنوان‌کرد و خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش به‌جای ساختن اتاق بیمارستان‌ها شد.
نخستین همایش ورزش در آب استان اصفهان، در سالن اجتماعات شهرداری فولاد‌شهر برگزار شد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول