اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

انتخابات مجلس نهم جلوه زیبایی از حضور و مشارکت مردم خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: انتخابات مجلس نهم را جلوه زیبای مشارکت حضوری و حماسی مردم خواهد بود.

انتخابات مجلس نهم جلوه زیبایی از حضور و مشارکت مردم خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی در جمع هیئت‌های اجرایی، بازرسی شهرستان‌های اهر، کلیبر، خداآفرین و ورزقان انتخابات را فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.
وی اظهار کرد: با وجود تبلیغات متعدد دشمنان نظام و انقلاب ملت ایران با حضور یکپارچه و کم سابقه خود بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.
صدیقی گفت: همه عوامل انتخابات در این شهرستان خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با شکوه آماده کرده‌اند و در این راستا دست اندرکاران مرتبط دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های عملی را طی کرده‌اند.
این مقام مسئول، انتخابات مجلس نهم را فرصتی دیگر برای استحکام نظام اسلامی و نمونه بارز از مردم سالاری دینی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش برشمرد.
صدیقی گفت: ما وظیفه داریم با اتحاد و همدلی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی را با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن جامه عمل بپوشانیم.
وی دقت در رفتار، گفتار، اجرای صحیح و منطبق با قانون، رعایت اصول اخلاقی را موجب افزایش اعتماد و دلگرم شدن عامه مردم به نظام اسلامی برشمرد.
معاون مدیرکل اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز از آمادگی کامل استانداری برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات مجلس نهم در سطح استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.
محمد مهدوی گفت: با تدابیر اتخاذ شده و برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی و کارگاهی برای دست‌اندرکاران انتخاب در هیئت‌های اجرایی و بازرسی زمینه برای برگزاری سالم، قانونی با ساز و کارهای مناسب فراهم شده است.
وی در ادامه این برنامه کارشناسان استانداری آیین‌نامه‌ها و قانون انتخابات و سایر موارد موردنیاز در برگزاری انتخابات را برای هیئت‌های اجرایی و بازرسی شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان و خداآفرین تشریح کرد.
این همایش یک روزه با شرکت بیش از 150 نفر از دست اندرکاران انتخاباتی شهرستان‌های منطقه ارسباران در محل سالن اجتماعات فرمانداری اهر برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول