اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

شرکت مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت آنهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرماهشهر گفت: شرکت کردن مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت آنهاست.

شرکت مردم در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت آنهاست
منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین مسئله در عرصه سیاسی کشور است و مردم با شرکت کردن در آن نقشی مهمی را در تعیین سرنوشت خود ایفا خواهند کرد.
وی با اشاره به بحران‌هایی که مستکبران برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌اند گفت: در طول بیش از 20 سال گذشته انتخابات در کشور ما هیچ‌گاه تعطیل نشده یا در برگزاری آن وقفه‌ای ایجاد نشده‌است و ما می‌توانیم ادعا کنیم که همواره سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات را در سطح جهان برگزار کرده‌ایم.
فرماندار ماهشهر افزود: ما با برگزاری انتخابات سالم دموکراسی واقعی را در کشور به اجرا درآورده‌ایم به‌گونه‌ای که کشور ما الگوی مناسبی برای کشورهای آزادی‌خواه جهان بوده و تمام امور حکومتی ما به خواست مردم صورت می‌پذیرد.
حیاتی در ادامه تلاش و همکاری دست‌اندرکاران امر انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد: رسانه‌های گروهی و نهادهای مرتبط در مسیر تحقق و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فعالیت کنند.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که انتخاباتی سالم را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار کنیم.
فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: افزایش تعداد کاندیداهای انتخاباتی و جلب اعتماد مردم از سوی مجریان انتخابات از جمله عوامل جلب مشارکت حداکثر مردم برای شرکت باشکوه آنها در انتخابات خواهد بود.
حیاتی هم‌چنین درخصوص روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت نیست بلکه این مردم هستند که انتخابات را برگزار می‌کنند و در واقع هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات نیز خود مردم هستند و ما تنها نقش هماهنگ‌کننده و پشتیبان را در این زمینه ایفا می‌کنیم.
وی در پایان با بیان اینکه هدف کلی نظام جمهوری اسلامی حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات آینده است گفت: باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این هدف متعالی و مهم در زمان برگزاری انتخابات تلاش کنند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول