اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید:

نخبگان برای انتخابات نهم بصیرت افزایی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: انتخابات برگزار شده در طول 32 سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره راه‌های جدیدی را برای توسعه ایجاد کرده که نخبگان جامعه وظیفه دارند در انتخابات پیش رو نیز بصیرت افزایی کنند.

نخبگان برای انتخابات نهم بصیرت افزایی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید داود ایوبی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی جمعی از نخبگان این شهرستان اظهار داشت: نقشه راه توسعه هر ملتی را نخبگان ترسیم می‌کنند که باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی این راهبری را به خوبی انجام دهند تا دچار لغزش نشوند.
رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید ابراز داشت: منحرف شدن نخبگان موجب تباهی جامعه می‌شود و دستاوردهای مادی و معنوی به دست آمده در شرایط بسیار سخت را بر باد می‌دهد و در توده مردم تشکیک ایجاد کرده که رفع آنها توان و انرژی بسیاری را به جامعه تحمیل می‌کند.
فرماندار خرم بید از حضور کم‌رنگ نخبگان این شهرستان در پیشبرد برنامه‌ها گلایه کرد و گفت: در این شهرستان بعضی امور مردمی به قول عوام به معتمدان محلی واگذار شده است، در صورتی که همراهی نخبگان با آنها و در مواردی جایگزین شدنشان شتاب توسعه را صد چندان و حاشیه‌های ایجاد شده را محو می‌کند.
وی بیان داشت: در راس بودن نخبگان با بصیرت مسیری را ایجاد می‌کند که همراه با دانایی، استفاده از تجربیات علمی روز دنیا را در این شهرستان میسر می‌سازد.
ایوبی تصریح کرد: تحولات فرهنگی همراه با بصیرت زاییده فکر اندیشمندان، نخبگان و روحانیون بوده که باید در این راه به صورت هدفمند وارد شد و فرهنگ انتخاباتی جامعه را نیز رشد داد تا این نعمت بزرگ خداوندی به عنوان یک فرصت برای سازندگی باقی بماند.
فرماندار خرم بید اضافه کرد: دفتر نخبگان این شهرستان باید به اتاق فکر مدیریت فرهنگی تبدیل شود و نگرانی‌های مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالی رتبه نظام را برطرف کند.
به گزارش فارس، در این جلسه جمعی از نخبگان شهرستان خرم بید به ارائه نظرات و طرح‌های خود پرداختند.
فعال‌سازی دفتر نخبگان، شرکت نخبگان در کارگروه‌های تخصصی این شهرستان، انتشار نشریه، ایجاد تشکل‌های علمی با حضور نخبگان، ایجاد جلسات هم‌اندیشی، آزاداندیشی دانشگاه‌ها و همایش نخبگان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
شهرستان خرم بید در شمال استان فارس واقع شده و دارای پنج واحد دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی در صفاشهر و قادرآباد است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول