اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

حداقل سن نامزدهای انتخابات در بوشهر 30 سال است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حداکثر سن ثبت‌نام کنندگان مجلس در بوشهر 58 سال و حداقل 30 سال و میانگین سنی 35 تا 40 سال محاسبه شده است.

حداقل سن نامزدهای انتخابات در بوشهر 30 سال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: کمیته‌های امنیتی، اطلاع‌رسانی، فناوری اطلاعات، آموزش،پشتیبانی و حراست در ستاد انتخابات استان بوشهر برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات تشکیل شده است.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: نگاه و حرکت ما پیشگیرانه با اشرافیت کامل اطلاعاتی بر عرصه‌های فعالیت‌های انتخابات با داشتن فضای شور و شعف و سلامت است.
شنبدی تصریح کرد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم 16 نفر، حوزه دشتستان 11 نفر، حوزه دشتی و تنگستان 11 نفر و حوزه کنگان، دیر و جم 7 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد 36 نفر کارمند، هفت نفر بخش خصوصی، 38 نفر مرد، پنج نفر زن، هفت نفر دارای مدرک دکترا، 32 نفر مدرک فوق‌لیسانس، سه نفر لیسانس و یک نفر هم دارای مدرک دیپلم بوده است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حداکثر سن ثبت‌نام کنندگان مجلس در بوشهر 58 سال و حداقل 30 سال و میانگین سنی 35 تا 40 سال محاسبه شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات در تمامی دوره‌ها یک دستاورد بزرگ برای نظام اسلامی بوده هر چند دشمن همیشه سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام داشته است.
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه وزارت کشور مسئول امنیت انتخابات است، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند امکانات لازم را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان‌ها قرار دهند.
شنبدی گفت: کسانی که بحث تقلب در انتخابات یا ایجاد فضای بداخلاقی سیاسی و شایعه پراکنی را مطرح می‌کنند بدانند این شگرد با حضور گسترده مردم در انتخابات ناکام می‌ماند.
وی خاطر نشان کرد: هنر ما این است که در این عرصه با دقت و ابتکار و بر اساس مدل و فرمول اعتماد مردم، زمینه حضور آنان پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.
معاون استاندار بوشهر گفت: این فرمول و حضور تنها با بسترسازی و اعتماد مردم محقق می‌شود.
شنبدی بیان کرد: رویکرد ما در انتخابات حرکت در مسیر قانون انتخابات و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است و در این مسیر با کسی تعارف نداریم و با کسانی که خلاف این مسیر حرکت می‌کنند و حریم انتخابات را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: جلوی هرگونه حاشیه‌های امنیتی و برخوردهایی که به حوزه انتخابات تعرض شود را می‌گیریم.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول