اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

افتتاح دانشگاه پیام‌نور هندیجان در آغاز دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از افتتاح دانشگاه پیام‌نور این شهرستان در آغاز دهه فجر خبر داد.

افتتاح دانشگاه پیام‌نور هندیجان در آغاز دهه فجر
بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان ‌اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور هندیجان قرار است که در قالب یک ساختمان دو طبقه و با شش کلاس، یک سالن و یک آزمایشگاه در طبقه دوم آن در دهه مبارکه فجر افتتاح شود.
وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی موجود نیازمند همکاری برخی ادارات و سازمان‌ها برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از ساختمان دانشگاه هستیم.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: توسعه انشعابات برای دسترسی سریع دانشگاه به برق، آسفالت جاده کمربندی روبه‌روی دانشگاه تا نزدیکی‌های در ورودی دانشگاه، محوطه‌سازی دانشگاه و ایجاد فضای سبز در آن از جمله اقدامات ضروری است که باید تا پیش از افتتاح ساختمان صورت گیرند.
فرج‌اللهی درخصوص رشته‌های تحصیلی این دانشگاه تصریح کرد: در این دانشگاه 650 نفر دانشجو در رشته‌های مختلف مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی، الهیات گرایش تاریخ، فرهنگ و تمدن، ادیان و عرفان و روانشناسی، ادبیات زبان انگلیسی، علوم اجتماعی و علوم اقتصاد به تحصیل خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه هندیجان دارای قابلیت‌های بالقوه‌ای است، اظهار کرد: با راه‌اندازی دانشگاه پیام‌نور در شهرستان هندیجان شاهد شکوفایی استعدادها و توانایی‌های جوانان این شهرستان و هم‌چنین شهرستان‌های اطراف در زمینه‌های علمی و پژوهشی خواهیم بود.
فرماندار هندیجان در پایان با بیان اینکه راه‌اندازی دانشگاه در هر شهری از نشانه‌های پیشرفت علمی آن شهر است، گفت: امیدواریم با همکاری‌های به‌جا و به‌موقع مسئولان شهرستان و حمایت آنها از دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی و آموزشی شاهد شکوفایی نسل جوان در مسیر بهبود وضعیت علمی کشور عزیزمان باشیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول