اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

دانشگاه پیام‌نور زمینه‌ساز عدالت آموزشی در کردستان بوده‌ است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به خدمات گسترده دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور زمینه‌ساز برقراری عدالت آموزشی در استان بوده است.

دانشگاه پیام‌نور زمینه‌ساز عدالت آموزشی در کردستان بوده‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی سه‌شنبه شب در دیدار با سرپرست جدید پیام نور کردستان و جمعی از معاونان و مسئولان این دانشگاه در سنندج، اظهار داشت: دستیابی به توسعه پایدار و رفع محرومیت‌‌ها در گرو ارتقای همه جانبه جامعه در حوزه‌‌های مختلف است و در این میان ارتقای سطح بینش، بصیرت و سواد علمی جوامع از جمله شاخص‌‌های مهم رسیدن به توسعه پایدار به شمار می‌‌آید.
وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد تحول عظیمی در عرصه دانشگاهی و علمی کشور بودیم و در این مدت دانشگاه پیام نور با گسترش خدمات و راه‌اندازی مراکز متعدد، حتی نقاط صفر مرزی کردستان را زیر پوشش قرار داده و زمینه‌ساز برقراری عدالت آموزشی در استان بوده ‌است.
استاندار کردستان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در معرفی نیروهای متخصص به بازار کار استان و پرورش دانشجویان و جوانان ساعی و تلاشگر جزو دانشگاه‌های پیشرو استان بوده و به دلیل اینکه دانشجویان مراکز و واحدهای تابعه آن را جوانان بومی استان تشکیل می‌دهند این مهم نیز از امتیازهای ویژه این دانشگاه به شمار می‌آید.
شهبازی خاطر نشان کرد: توجه جدی به مسائل اخلاقی، توسعه و سازماندهی رشته‌های تحصیلی بر اساس نیازهای بومی و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند اساتید و اعضای هیئت علمی توانمند در رشته‌های مختلف از جمله اولویت‌هایی است که باید در پیام نور کردستان مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: توجه به نیازهای بازار کار و به ویژه نیازسنجی در راستای ارائه رشته‌های فنی و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی از دیگر مواردی است که باید در قالب چشم‌اندازهای توسعه‌ای پیام نور کردستان در نظر گرفته ‌شود.
استاندار کردستان بر حمایت‌ و توجه جدی به توسعه خدمات آموزشی و فرهنگی به جوانان بومی استان با محوریت مراکز آموزش عالی به ویژه مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان تأکید کرد.
شهبازی در پایان افزود: وجود مراکز و واحدهای تابعه پیام نور در نقاط مختلف استان ظرفیت ویژه‌ای را برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در استان به وجود آورده‌ است که باید با جدیت هرچه تمام‌تر از این ظرفیت به وجود آمده برای تعالی و پیشرفت همه جانبه استان بهره گرفته ‌شود.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول