اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کردستان:

کتابخانه عمومی سقز نمونه کشور شد

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: کتابخانه عمومی شماره یک سقز به عنوان کتابخانه نمونه فرهنگی کشور انتخاب شد.

کتابخانه عمومی سقز نمونه کشور شد
محمد مخدومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این انتخاب به دلیل تلاش‌های مسئولان این کتابخانه در عرصه‌های فرهنگی و کوشش در زمینه تعالی و بالندگی جامعه صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شماره یک شهرستان سقز با ارائه خدمات بهینه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید و برگزاری مسابقات کتابخوانی نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی این شهرستان داشته است.
کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کردستان تصریح کرد: کتابخانه عمومی مذکور یکی از بخش‌های اثرگذار فرهنگی در این شهرستان است و با جذب مخاطبان بسیار از اقشار مختلف در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی گام های بزرگی برداشته است.
به گفته کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کردستان، انتخاب کتابخانه فرهنگی نمونه در کشور به صورت ماهیانه و بر اساس شاخص‌های فرهنگی مانند میزان فعالیت کانون‌های ادبی، کانون‌های قرآن و نهج‌البلاغه، میزان شرکت در مسابقات کتابخوانی و مسابقات نقاشی، عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و برگزاری جلسات نقد کتاب انجام می‌شود.
مخدومی خاطرنشان کرد: اداره‌کل کتابخانه عمومی کردستان با حمایت مسئولان در دو سال گذشته با بکارگیری برنامه‌های اثرگذار و روش‌های نوین گام‌های بسیار ارزشمندی در جلب توجه عمومی مردم به حوزه کتاب برداشته است.
وی بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نو را در جلب مخاطبان از اقشار مختلف به کتابخوانی از برنامه‌های مهم برشمرد و گفت: شبکه کتابخوانان حرفه‌ای Booki.ir به عنوان اولین شبکه اینترنتی کتاب محور نقش مهمی در این راستا داشته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول