اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

تغییر کاربری زمین‌های کوره‌های آجرپزی شهر قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به هماهنگی‌های انجام گرفته برای تعطیلی کوره‌های آجرپزی سنتی واقع در محدوده شهر قم، لزوم تسریع در انتقال این واحدها به شهرک صنعتی محمود آباد را خواستار شد.

تغییر کاربری زمین‌های کوره‌های آجرپزی شهر قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در جلسه بررسی مشکلات کوره‌های آجرپزی با اشاره به مشکل کوره‌های آجر پزی در قم تصریح کرد: بحث انتقال این کوره‌ها از جمله مباحثی است که از گذشته دور تاکنون مطرح بوده و عملی شدن آن نیازمند عزم و مشارکت جدی همه دستگاه‌های دست‌اندرکار موضوع و همکاری صاحبان کوره‌هاست.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در انتقال واحدهای کوره پزی در قم گفت: کوره‌های آجرپزی سنتی واقع در محدوده شهر قم از لحاظ آلایندگی زیست محیطی و زیبایی منظر عمومی مشکلاتی را برای شهر ایجاد کرده‌اند که لازم است هر چه سریع‌تر زمینه انتقال این واحدها به مکان مناسب‌تری فراهم شود.
استاندار قم تهیه طرح ساماندهی کوره‌های آجرپزی را ضروری دانست و گفت: همکاری صاحبان این واحدها برای تغییر کاربری و ساماندهی محل فعلی، هم به نفع آن‌ها بوده و هم به توسعه و عمران و آبادانی آینده شهر قم کمک خواهد کرد.
موسی‌پور با بیان اینکه تغییر کاربری هزار هکتاری منطقه باید ظرف شش ماه آینده انجام شود، افزود: تهیه و اجرای طرح تفضیلی این منطقه، علاوه بر رفع مشکلات موجود در این زمینه، جان دوباره‌ای به منطقه خواهد داد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول