اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

شناسایی 50 درصد اراضی با کاربری ورزشی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 50 درصد اراضی با کاربری ورزشی در استان شناسایی شده است.

شناسایی 50 درصد اراضی با کاربری ورزشی در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان اظهار کرد: در جلسه‌ای که در خصوص ساماندهی وضعیت اراضی با کاربری ورزشی در سطح استان در محل استانداری برگزار گردید، مقرر شد تمام اراضی با کاربری ورزش استان شناسایی و برای سرمایه‌گذاری اقدامات بعدی انجام گیرد.
وی افزود: در حال حاضر 50 درصد اراضی با کاربری ورزشی در استان توسط اداره کل شناسایی شده و 50 درصد باقیمانده نیز به زودی نهایی خواهد شد تا بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش ورزش اطلاعات دقیقی از این اراضی داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص اراضی با کاربری ورزشی در شهرستان تبریز، گفت: در سطح کلان شهر تبریز اراضی با کاربری ورزشی دولتی نیز شناسایی شده و متقاضیان و بخش خصوص می‌توانند با مراجعه به اداره مسکن و راه‌سازی اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی همچنین در خصوص زمین‌های با کاربری در شهرک ولی امر تبریز، گفت: در شهرک ولی امر به پلاک 1085 به شماره قطعه 763 زمین با کاربری ورزشی موجود بوده و بخش خصوصی برای ساخت مجموعه و اماکن ورزشی می‌تواند با اداره مسکن و راه سازی در مزایده این اراضی شرکت کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول