اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفای گلستان:

گرگان 300 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: شهر گرگان 300 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد که با صرفه‎جویی 10 درصدی مردم این فاصله کم می‎شود.

گرگان 300 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‌اکبر علیمرادی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: در سال‎های اخیر از لحاظ اعتباری توجه خوبی به این حوزه شده، اما با توجه به مشکلاتی که از گذشته داریم این اعتبارات کم است، ولی در مقایسه با سال‎های گذشته از افزایش خوبی برخوردار بوده است.
وی تصریح کرد: کار ما خدمات شهری است و اگر مسئولان و دستگاه‎های دخیل در اجرای برنامه‎ها با ما همکاری نداشته باشند قطعا در انجام ماموریت خود مشکل پیدا می‎کنیم.
علیمرادی با اشاره به همکاری خوب دستگاه‎های اجرایی ابراز داشت: مدیریت در حوزه آب به دلیل اینکه مشکلات زیاد و منابع کم است حساس شده و فاصله بین انتظارات و مشکلات موجود زیاد است که باید مدیریت شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص پیدا کرده، افزود: در سال 1388 کل اعتبارات این شرکت 20 میلیارد تومان، در سال گذشته اعتبارات 31 میلیارد تومان و این رقم در سال جاری به 82 میلیارد تومان رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: اعتبارات سال جاری را 32 میلیارد تومان منابع استانی و ملی تشکیل می‎دهد و 12 میلیارد تومان آن محصول فروش اوراق مشارکت است و 7 میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه شهر گنبدکاووس، 5 میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه شهر آزادشهر، 27 میلیارد تومان فایناس آق‎قلا و 11 میلیارد تومان آن از محل ماده 56 مجوز دولت و فایناس شهر علی‎آبادکتول است.
علیمرادی با بیان اینکه با تلاش و همدلی توانسته‎ایم مجوز اوراق مشارکت را بگیریم، خاطر نشان کرد: به زودی اوراق مشارکت دو شهر استان در اجرای فاضلاب از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود و به این وسیله آن بخش اعظم مشکلات آب و فاضلاب را مدیریت کنیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه در تامین و توزیع آب در شهرهای استان مشکل خاصی نداریم، اذعان داشت: تنها برای شهر گرگان با 300 لیتر در ثانیه کمبود آب استثنا قائل هستیم که امید داریم با تامین آب و اقدامات ‌شبکه‌ای بتوانیم خدمات خوبی در این حوزه ارائه دهیم.
وی متذکر شد: شهر نوده خاندوز و فاضل‌آباد از دیگر شهرهایی است که به دلیل قدیمی‌ بودن لوله‎های شبکه کمی نگرانی داریم که امید داریم با لوله‌گذاری و مدیریت به موقع تلاش شود تا برای تابستان سال 1391 دغدغه‎ها و نگرانی در بخش تامین آب را نداشته باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول