اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‎الله دهه‎ فجر انجام می‌شود

راه‎اندازی تالیفات قربانیان ترور در گرگان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: همزمان با ایام‎الله دهه ‎فجر غرفه محصولات و تالیفات قربانیان ترور در کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در پارک‎شهر گرگان راه‎اندازی می‎شود.

راه‎اندازی تالیفات قربانیان ترور در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎علی طالع‎زاری عصر امروز در جمع کارشناسان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: شعبه استانی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه برای نخستین‎بار در گلستان افتتاح شد تا فریاد تظلم‌خواهی قربانیان ترور را به جهانیان و مردم آزادی‎خواه برساند.
وی با بیان اینکه انجمن قربانیان ترور یک انجمن بین‎المللی است و در سطح جهان اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطر نشان کرد: در استان گلستان حدود 211 قربانی ترور وجود دارد که به دلایل مختلف در سراسر ایران اسلامی و یا حتی خارج از کشور به دست منافقین و گروه‎های تروریست به شهادت رسیدند.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه این انجمن به دلیل پاسداشت از قربانیان ترور در مجامع بین‎المللی و دفاع از آنها تشکیل شده است، تصریح کرد: بنا داریم سامانه سایت اصلی ترور را در استان به‎زودی راه‎اندازی کنیم که البته زیر مجموعه‎های این سایت آماده و طراحی شده است.
طالع‎زاری ابراز داشت: فرم‎های پنج برگی برای چگونگی نحوه شهادت قربانیان ترور و اعضای خانواده آنها طراحی شده است که در حال تکمیل 211 قربانی و شهید ترور استان گلستان هستیم و امیدواریم تا 10 الی 15 روز آینده این فرم‎ها تکمیل و در اختیار انجمن دفاع از قربانیان ترور خاورمیانه قرار گیرند.
وی از بزرگترین همایش نکوداشت خانواده‎های قربانیان ترور با حضور انجمن‎ها و سازمان‎های مردم‎نهاد ملی و بین‎المللی در گلستان خبر داد و افزود: در حال رایزنی برای برگزاری این همایش هستیم تا بتوانیم تا پایان امسال و یا ابتدای سال آینده اقدام به برگزاری همایش قربانیان ترور در استان گلستان کنیم.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مهمترین هدف برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: با اجرای این همایش بین‎المللی می‎خواهیم به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران یک ملت صلح‎جو و انسان‎دوست است اما دشمنان سعی دارند هر ایرانی و یا هر فردی که برای دفاع از شرف و عقیده‎اش بجنگد را در سراسر کشور ترور کنند و این موضوعی است که از طریق انجمن دفاع از قربانیان ترور بررسی می‎شود.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول