اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

تشکیل شعبه ارامنه برای نخستین‎ بار در گرگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: بعد از انقلاب ایجاد چنین شعبه‎ای در استان برای نخستین‎ بار اتفاق افتاده که از امروز رسما اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند و در روستای قرق این شعبه مستقر شده است.

تشکیل شعبه ارامنه برای نخستین‎ بار در گرگان
جعفر گرزین در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شعبه ارامنه یک حوزه کشوری است و افراد در سراسر استان می‎توانند در آنجا شرکت کنند.
وی بیان داشت: نامزدهای داوطلب ارامنه با نامزدهای محلی متفاوت هستند و همان اقلیت‎های مذهبی که در سراسر کشور مشخص می‎شوند در تهران ثبت‎نام کرده و این اقلیت‎ها می‎توانند در انتخابات مشارکت کنند.
فرماندار شهرستان گرگان در خصوص آخرین تعداد ثبت‎نام داوطلبان، تصریح کرد: 39 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در فرمانداری شهرستان گرگان ثبت‎نام کردند.
گرزین اذعان داشت: از تعداد 39 داوطلب ثبت‎نام شده 13 نفر دکترا و 26 نفر فوق‎لیسانس هستند که از این تعداد سه نفر خانم، 36 نفر آقا که دو نفر روحانی، پنج نفر ترکمن و شش نفر سیستانی‎اند.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از ابتدا تا انتها 25 مرحله دارد، خاطر نشان کرد: در تمام استان‎ها 24 مرحله انتخابات انجام شده و فقط 10 درصد آن در یکی از شهرستان‎ها به ‎صورت الکترونیکی شمارش آراء به صورت یارانه‎ای انجام می‎شود.
فرماندار گرگان از مردم خواست تحت‎ تاثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند و با حضور حداکثری در انتخابات مشت شیطان‎کشی به دهان استکبار بزنند.
گرزین در خصوص حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی از یک روز قبل یعنی در هشت دی‎ ماه درخشید و جهانی شد و امروز هم در روز جمعه مردم استان در مسجد جامع شهر گرگان با ازدحام جمعیتی عاشق به امام ولایت، برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند.
وی یادآور شد: پیام 9 دی پیامی به دنیا است چون مسئله فتنه در ایران از بیرون مدیریت می‎شد و در این میان، یک عده آلت‎دست شدند اما رهبر معظم انقلاب، آن بیدار دلی که بر عرشه کشتی نشسته در سال 1388 از قبل اعلام کرد که دشمن درصدد فتنه دیگری است.
فرماندار گرگان تاکید کرد: مردم از این تمسک به ولایت و برکاتی که در آن است باید تجربه کسب کنند و دشمنان و بدخواهان بدانند که اینجا ایران، سرزمین بصیرت و سرزمین شیران است.
گرزین از حضور با بصیرت مردم در بزرگداشت 9 دی قدردانی کرد و گفت: واقعا از این حضور باشکوه مردم استان، لذت بردم با اینکه این روز مقارن با تعطیلی بود اما یک روز پرکار، پرتلاش و پرتحرک بود و مردم گرگان، بیدار، هوشیار و فعال در صحنه حاضر شدند و من نیز از اینکه خادم مردم گرگان هستم بر این توفیق خدمت افتخار می‎کنم.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول