اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دومین روز ثبت نام‌

5 نامزد انتخابات مجلس در گرگان اعلام آمادگی کردند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: روز گذشته سوم دی ماه رسما ثبت نام داوطلبان آغاز شد که در نخستین روز ثبت نام یک کاندیدا و در دومین روز چهار نفر برای انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی کردند.

5 نامزد انتخابات مجلس در گرگان اعلام آمادگی کردند‌
جعفر گرزین در گفت وگوی  اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت کمی در زمان ثبت نام وجود دارد و این فرصت نیز قابل تمدید نخواهد بود نامزدها باید هر چه زودتر اقدام کنند.
وی بیان داشت: در روز نخست ثبت نام فقط یک نفر اعلام آمادگی کرد، هر چند از تحصیلات عالیه برخوردار بود اما تاکنون در هیچ مجلس و محفلی اسمی به عنوان نامزد و داوطلب انتخاباتی از ایشان مطرح نبود که این نشان می‌دهد هر چه جلوتر می‌رویم با تازه‌ها و پدیده‌های جدیدی مواجه خواهیم شد.
فرماندار گرگان تصریح کرد: ایرادی که در سراسر کشور وجود دارد و در گذشته نیز این خلأ مشهود بود اینکه کاندیداها، زمان ثبت نام را تا دقیقه 90 به تعویق می‌اندازند و این اصلا خوب نیست و باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند تا نواقص مدار‌ک برطرف و اگر فرصت اصلاح و تغییر وجود داشته باشد آن را مرتفع کنند.
گرزین عنوان کرد: به نامزدهای آتی خوشبین هستم چرا که با بصیرت مردم ان‌شاالله افراد ولایتمدار، دلسوز و خدمتگزار انتخاب خواهند شد.
وی یادآور شد: در اتاق ثبت‌نام به هیچ احدی جز شخص کاندیدا، اجازه داده نخواهد شد تا ورود یابد ولی اگر تعداد افراد کم باشد یک نفر به عنوان همراه، می‌تواند حاضر شود لذا برای نامزدی که می‌خواهد به مردم خدمت کند این رفتارها پسندیده و برازنده نیست.
فرماندار گرگان اشرافی‌گری و افراط و تفریط در تبلیغات انتخاباتی را کاری ناشایست عنوان کرد و بیان داشت: برخی کاندیداها با تمسک به افرادی که منابع مالی بالایی دارند اقدام به تبلیغات سنگین می‌کنند ولی آنها باید بدانند مردم قطعا نماینده خودفروخته را انتخاب نخواهند کرد.
وی متذکر شد: نامزدها در رقابت باید صمیمیت را سرلوحه قرار دهند، یکدیگر را تخریب نکنند، خدمات نظام را نادیده نگیرند و با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های آینده‌شان فضای سالم انتخاباتی را در جامعه فراهم کنند.
گرزین اظهار داشت: در این انتخابات ما نه از کسی دعوت می‌کنیم و نه مانع ورود افراد می‌شویم اما توصیه می‌کنیم افرادی که می‌خواهند وارد گود شوند سوابق، صلاحیت‌ها و پیشینه خود را مدنظر بگیرند که اگر لکه سیاهی در زندگی‌شان وجود دارد بر حیثیت آنها خدشه‌ای وارد نشود ولی اگر وارد صحنه انتخابات شدند می‌توانند شبهات را با ذکر دلیل برطرف کنند.
فرماندار گرگان با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت می‌تواند موارد زیادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: شاید افرادی واجد شرایط خوبی هم باشند اما بدون اطلاع و یا بنا به هر دلیلی اگر در دو حوزه انتخابیه ثبت‌نام کنند صلاحیت آنها در هر دو جا مردود خواهد بود و دیگر نمی‌توانند در هیچ جای ایران نامزد انتخابات‌ شوند.
وی در پایان از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه که مسئولیت سنگینی در این برهه زمانی دارند قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران باید در شفاف‌سازی مسائل انتخاباتی، نهایت دقت را داشته باشند تا بهترین انتخابات در شهرستان گرگان رقم بخورد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول