اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان اعلام کرد

ساخت مرکز آموزشی و پژوهشی سرطان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان از ساخت یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سرطان توسط این مجمع در زنجان خبر داد.

ساخت مرکز آموزشی و پژوهشی سرطان در زنجان
محمدباقر آیت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ایده نخستین، تشکیل مجمع خیرین سلامت در سفر مقام معظم رهبری به استان فارس بنا گذاشته شده است، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت استان زنجان فعالیت جدی خود را از سال‌ جاری آغاز کرده است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمینه فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت تصریح کرد: کمک گرفتن از خیران برای بهبود زیر ساخت‌های بهداشت و درمان از جمله زمینه‌های فعالیت‌ مجمع خیرین سلامت در سطح کشور محسوب می‌شود.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین برنامه مجمع خیرین استان زنجان ایجاد یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سرطان در زنجان است، افزود: ساختمان نیمه کاره در جنب بیمارستان شهید بهشتی زنجان برای اینکار در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: همه مجوزهای لازم برای ایجاد مرکز آنکولوژی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای ساخت یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سرطان در زنجان اخذ شده است.
آیت‌اللهی با اشاره به اینکه ساختمان مورد نظر حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه به اینکه ساختمان مورد نظر به منظور ساخت یک بیمارستان زنان و همچنین بر اساس استانداردهای 20 سال پیش ساخته شده است، نیاز به اصلاحاتی دارد.
وی اضافه کرد: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سرطان پیش‌بینی شده به بخش‌های ساختمانی نیاز دارد که باید در جنب ساختمان فعلی ایجاد و به بدنه افزوده شود، ضمن اینکه در ساختمان فعلی هم باید تغییراتی ایجاد شود.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان زنجان با بیان اینکه کمیته کارشناسی تشکیل شده در حال نهایی کردن فضاهای مورد نیاز در ساختمان در نظر گرفته شده برای آنکولوژی هستند، گفت: به احتمال زیاد عملیات اجرای پروژه توسط مقامات عالی استان در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.
وی کمک به ایجاد مراکز بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در شهرها و روستاها از برنامه‌های مجمع خیرین سلامت برشمرد و اضافه کرد: بر اساس همین برنامه و با اعلام آمادگی یک خیر احداث یک درمانگاه در شهرک الهیه زنجان در دستور کار مجمع خیرین سلامت استان زنجان قرار گرفته است، که ساخت آن از سال آینده آغاز می‌شود.
آیت‌اللهی همچنین بازسازی ساختمان فرسوده یک درمانگاه را در چهار راه توحید زنجان از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده توسط مجمع خیرین سلامت استان زنجان عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول