اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اعتیاد سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: معضل اساسی و ریشه‌ای اعتیاد سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته و آن را تهدید می‌کند.

اعتیاد سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در آیین تجلیل از داوطلبان سلامت در اردبیل اظهار داشت:‌ اعتیاد خطرناک‌ترین تهدید و ترفندی است که امروز استکبار جهانی نیز بر آن دامن می‌زند و سعی می‌کند با این حربه خطرناک و ناجوانمردانه استعداد جوانان ما را زایل کند.
وی با بیان اینکه پیشگیری و آگاهی‌سازی افراد جامعه بهترین تدبیر در مقابله با این معضل اساسی است، یادآور شد: اگر افراد جامعه به ویژه خانواده‌ها از عمق فاجعه اطلاع داشته باشند هرگز فرزندان خود را بدون توجه و نظارت‌های مستمر به حال خود رها نمی‌کنند تا مبادا در دام اعتیاد و افراد گرفتار شده در آن بیفتند.
صابری اضافه کرد: حفظ بهداشت و سلامت در جامعه امری ضروری است و حضور داوطلبان سلامت در سطح جامعه به تقویت این مبانی و اصول کمک کرده به گونه‌ای که طرح رابطین بهداشت برای ساماندهی داوطلبان سلامت در سطح کشور در حال اجرا است.
رئیس شورای سلامت استان اردبیل با بیان اهمیت آموزش و آگاهی‌بخشی برای داوطلبان این حوزه ابراز داشت: طرح رابطین بهداشت چند سالی است در کشورمان مطرح شده و در برخی از شهرهای بزرگ و کوچک در حال اجراست.
وی ادامه داد: ما در این حوزه نیروهای ارزشمندی داریم که پیام‌های بهداشتی و درمانی را به جامعه منعکس می‌کنند و این کار اثر بسیار مطلوبی تاکنون به همراه داشته است.
این مسئول اضافه کرد: برای موفقیت در امر بهداشت پس از تعیین سیاست‌ها، سرمایه‌گذاری و تامین نیروی انسانی متخصص باید با اقشار مختلف جامعه به خوبی ارتباط برقرار کرد که این وظیفه داوطلبان سلامت است.
استاندار اردبیل گفت: در کنار آگاه‌سازی مردم از طریق رسانه‌ها این رابطین بهداشت هستند که می‌توانند پل ارتباط بین برنامه‌های دولت و جامعه بوده و در این حوزه نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.
صابری فعالیت کارگروه سلامت استان را به ویژه درحوزه‌های رفع مشکلات بهداشتی و سلامت جامعه به صورت ریشه‌ای یادآور شد و اظهار داشت:‌ در ماه‌های اخیر طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در این کارگروه مطرح و به سامان رسیده که نتایج مثبتی را نیز در حوزه ارتقای سلامت جامعه به همراه داشته است.
وی از مشارکت 3 هزار و 600 داوطلب سلامت در استان اردبیل در همراهی متولیان این حوزه قدردانی کرد و خواستار فراگیر شدن توجه به حوزه سلامت و بهداشت شد.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول