اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

ولایت‌پذیری ملت ایران در بهمن 57 استکبار را به زانو درآورد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: ولایت‌پذیری ملت ایران در بهمن 57 استکبار جهانی را به زانو در آورد و آنان را در اجرای نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشت.

ولایت‌پذیری ملت ایران در بهمن 57 استکبار را به زانو درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات بی‌نظیر و ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‌‌های مختلف است.
وی با تأکید بر لزوم عمق بخشی به محتوای برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر امسال و دوری از هرگونه سطحی نگری در اجرای برنامه‌ها از مسئولان خواست تا در این زمینه همکاری لازم را با ستاد دهه فجر گچساران داشته باشند.
فرماندار گچساران ابراز داشت: مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی، وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده تا مردم بیش از پیش با خدمات ارزنده این نظام آشنا شوند.
علیزاده با اشاره به تأثیر نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر افزود: مؤثر‌ بودن برنامه‌ها در تقویت وحدت ملی، مقابله با جنگ نرم دشمن مهم بوده و برنامه‌ریزی و مشارکت و حضور مؤثر جوانان در برگزاری مراسم دهه فجر از شاخص‌های مهم و مورد تأکید در اجرای برنامه‌ها باشد.
وی یادآور شد: برخلاف میل دشمنان روزبه‌روز بر اقتدار، عظمت و پیشرفت همه جانبه کشور و ملت ایران افزوده می‌شود و این پیشرفت‌های ایران دنیای استعمار و استکبار را عصبانی کرده است.
علیزاده با بیان اینکه جهان بیدار کنونی از انقلاب اسلامی ایران درس‌های مهمی فرا گرفته است، عنوان داشت: دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل و سرمنشا بیداری اسلامی در جهان است.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران با تأکید بر اینکه باید با عزت و افتخار سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفت، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی ملتی نمونه و بی‌نظیری در جهان هستند که با هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با وحدت، بصیرت و ولایت‌مداری خود استکبار جهانی را به زانو درآورده‌اند.
علیزاده بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با دیگر نظام‌های موجود در جهان نیست و از نظر پیشرفت در بخش‌های مختلف نیز قابل مقایسه با نظام ستمشاهی نیست.
وی گفت: در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه دوران به ویژه در ایام بزرگداشت دهه فجر، باید ارزش‌ها و ایثارگری حضرت امام راحل و عمل به منویات رهبری مدنظر همه قرار گیرد.
علیزاده یادآور شد: عملکرد مسئولان در حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و همچنین در رضایت‌مندی مردم تأثیر زیادی دارد و مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب برای نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار گچساران ابراز داشت: دهه فجر به عنوان منشا تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است نگاه عمیق‌تری به این رویداد مهم تاریخی شود.
علیزاده گفت: ملت ایران با لبیک به ندای رهبر کبیر خود حضرت امام خمینی و با اتکای به ایمان به خدا در برابر رژیم استبداد شاهنشاهی پیروز شدند و ما مسئولان قدردان این ملت بزرگ هستیم و خود را خادم مردم می‌دانیم.
وی بیان داشت: ملت ولایت‌مدار ایران با جان و دل از انقلاب اسلامی خود حمایت کرده و در برابر همه توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده این انقلاب ایستادگی کرده و آنها را ناکام کرده‌اند.
علیزاده تأکید کرد: با توجه به بیداری اسلامی و عدالت‌خواهی 99 درصدی مردم در جهان همکاری دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای گچساران با ستاد دهه فجر این شهرستان برای هر چه بهتر برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر امسال لازم و ضروری است.
وی با اشاره به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و بیان واقعیت‌ها برای مخاطبان و اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و کشورهای اروپایی در هر زمان و مکانی به دنبال منافع خود هستند و این موضوع باید برای عموم مردم بیش از پیش تبیین شود.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول