اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامه کارگران شرکت لنت‌ساز مازندران به معاون استاندار

7 ماه حقوق نگرفتیم/ ادارات صنایع، بیمه و کار اقدام موثری انجام ندادند

خبرگزاری فارس: کارگران شرکت لنت‌ساز در نامه‌ای به معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اعلام کردند: هفت ماه حقوق و عیدی و پاداش سال 89 را نیز دریافت نکردیم.

7 ماه حقوق نگرفتیم/ ادارات صنایع، بیمه و کار اقدام موثری انجام ندادند
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نماینده کارگران شرکت لنت‌ساز در نامه‌ای به معاون سیاسی امنیتی مازندران که نسخه‌ای از آن برای دفتر خبرگزاری فارس در مازندران ارسال شد، خواستار رفع مشکلات کارگری این شرکت شدند.
در این نامه خطاب به هادی ابراهیمی آمده است: ما کارگران شرکت تولیدی صنعتی لنت‌ساز واقع در نوشهر اول جاده سیاهرود که تعدادمان به 40 نفر می‌رسد مدت هفت ماه است که مسئولان شرکت به علت عدم نقدینگی حقوق، مزایا و حق بیمه و حتی عیدی و پاداش سال 89 کارگران را پرداخت نکرده و همه کارگران این شرکت بلاتکلیف و سرگردان هستند.
در ادامه این نامه بیان شد: تمام عملیات اجرایی این شرکت جزء مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود و تمام کارکنان این شرکت دارای سابقه 18 تا 25 سال هستند.
نماینده کارگران شرکت لنت‌ساز در این نامه خاطرنشان کرد: تمام مشکلات کارگاه تولیدی به صورت مکتوب به سهامدار جدیدی که 58 درصد سهم شرکت را اخیرا خریداری کرده است، اعلام شد.
در ادامه این نامه یادآور شد: با توجه به اینکه سهامدار جدید این شرکت نتوانست بحران کارگری و پرداخت حقوق را برطرف کند پس از مدتی با نصب پارچه و با اعلام عدم پرداخت حقوق درب کارخانه تولیدی، آن را قفل کرد.
کارگران شرکت لنت‌ساز در این نامه اعلام کردند: خبر مسدود شدن شرکت تولیدی لنت‌ساز را به ادارات مسئول در صنایع و معادن و اداره کل کار و رفاه اجتماعی، بیمه و مسئولان شهرستان نوشهر به صورت کتبی و شفاهی اعلام کردیم، ولی تاکنون برای رفع آن اقدام اساسی انجام نگرفت.
نماینده کارگران شرکت لنت‌ساز نیز با گلایه از مشکلات شدید زندگی در طی مدتی که مسئولان شرکت نسبت به پرداخت حقوق‌شان بی‌تفاوت بودند، در این نامه از معاون سیاسی امنیتی مازندران خواست تا برای رفع و رسیدگی مشکلات کارگری این بخش دست به اقدام اساسی بزند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول