اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

دستگاه قضایی در بازگرداندن حقوق بیت‌المال‌ کوتاهی نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی تا جایی که قانون اجازه دهد از هیچ‌گونه حمایتی در بازگرداندن حقوق بیت‌المال‌ کوتاهی نخواهد کرد.

دستگاه قضایی در بازگرداندن حقوق بیت‌المال‌ کوتاهی نخواهد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در جلسه شورای حفظ بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی که با حضور روسای ادارات و سازمان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: اینکه دلسوزانه در بحث دفاع از اراضی ملی شرکت می‌کنید جای تشکر دارد و دستگاه قضایی نیز تا جایی که قانون اجازه دهد از هیچ‌گونه حمایتی در بازگرداندن حقوق بیت‌المال‌ کوتاهی نخواهد کرد.
براساس گزارش دادگستری، مظفری ادامه داد: با این وجود گاهی کوتاهی‌هایی از سوی برخی روسا و یا نمایندگان حقوقی ادارات و سازمان‌ها دیده می‌شود که در دفاع از حقوق بیت‌المال آن‌گونه که شایسته است تلاش نکرده و حق مطلب را ادا نمی‌کنند.
مظفری اضافه کرد: لذا جا دارد مساعی بیشتری در این باره صورت گیرد؛ چرا که طبق قانون وظیفه رئیس هر اداره و سازمان است که حق و حقوق بیت‌المال را دنبال و دفاع کنند و کوتاهی در این باره دور از انصاف است.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در خصوص اجرای احکام صادره در حوزه اراضی ملی نیز گاهی کوتاهی‌هایی از سوی ادارات دیده می‌شود و کوتاهی خود را با فرافکنی ناشی از عدم حمایت دستگاه قضایی عنوان می‌کنند که این رویه درستی نیست.
وی تصریح کرد: مسئولان در حوزه کاری خود باید وظایف خود را به نحو شایسته‌تری انجام دهند و عزم جدی‌تری در اجرائیات داشته باشند.
مظفری افزود: یقین بدانید هیچ‌گونه کوتاهی از سوی دستگاه قضایی صورت نمی‌گیرد و چنانچه موردی مشاهده شود با آن برخورد شده و پاسخگو خواهیم بود.
قرائت مصوبات و دستور جلسه آتی توسط محمد توحیدی‌فر دبیر شورا از دیگر رئوس این جلسه بود.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول