اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت تأکید کرد

آگاهی مردم نسبت به حقوق خود و دیگران در جامعه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: آگاهی نسبت به حقوق خود و دیگران باید در میان مردم ترویج داده شود تا از بسیاری برخوردها و آسیب‌‌های موجود در جامعه جلوگیری شود.

آگاهی مردم نسبت به حقوق خود و دیگران در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیددادخدا حسینی عصر امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: در بحث حقوق شهروندی کار زیادی صورت نگرفته است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
وی با تأکید بر فعالیت مستمر کمیته بازرسی تکریم ارباب‌رجوع، افزود: باید با حفظ حرمت ارباب‌رجوع‌ها گردش کار در دستگاه‌های اجرایی سرعت یابد و مشکلات آنان برطرف شود.
حسینی تصریح کرد: در جلسات آینده اداره‌های شهرستان موظف هستند، گزارشی از تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه زیر نظر خود ارائه دهند.
وی با تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری ابراز داشت: باید با برخورد مناسب و صحیح با مردم گردش ارائه خدمات به آن‌ها روان شود.
حسینی عدم مشارکت مردم برای احقاق حقوق خود را یکی از مشکلات موجود دانست و بیان داشت: باید یک محمل قانونی برای این امر ایجاد شود تا با همکاری آنان مشکلات سریع‌تر حل شوند.  
وی عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی قوانین شرع اسلام حاکم است و نواقصی که وجود دارد در بحث اجرای آن‌ها است که به ملت و دولت برمی‌گردد.
حسینی خاطرنشان کرد: آگاهی نسبت به حقوق خود و دیگران باید در میان مردم ترویج داده شود تا از بسیاری برخوردها و آسیب‌‌های موجود در جامعه جلوگیری شود.
وی اذعان داشت: فرهنگ‌سازی تکریم ارباب رجوع نیاز به زمان دارد که آموزش و اطلاع‌رسانی می‌تواند، نقش مهمی در اجرای آن ایفا کند.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول