اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور ایثارگران نزاجا:

وجود رهبری بزرگ‌ترین مانع برای تحقق اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: وجود رهبر انقلاب بزرگ‌ترین مانع برای تحقق اهداف شوم دشمن است.

وجود رهبری بزرگ‌ترین مانع برای تحقق اهداف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مجتبی جعفری شب گذشته در پنجمین یادواره شهدا و سرداران شهید پایگاه امام سجاد(ع) حوزه مقاومت بسیج قدس این شهرستان بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای تجدید خاطره، عهد و پیمان و تجدید بیعت با امام امت و شهیدان  جنگ تحمیلی لازم و ضروری است.
وی افزود: شهدا نشانه‌های سربلندی و پیروزی ما در جنگ تحمیلی هستند و باید برای همیشه تاریخ به آنها بالید و افتخار کرد.
رئیس سازمان امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اعلام اینکه اگر روزی از شهدا و اهداف‌شان دور شویم در مقابل دشمن آسیب‌پذیر خواهیم بود، گفت: اگر هم‌اکنون با آسایش و امنیت کشور در حال زندگی هستیم به خاطر خون پاک شهدا است، زیرا اگر به کشورهای همجوار خود نگاه کنیم می‌بینیم که طی تنها دو روز گذشته در عراق بیش از 74 نفر بر اثر انفجار و بمب‌گذاری به کشته شدند.
جعفری با تاکید اینکه دشمن دست از سر ما برنمی‌دارد و هر روز با شکل و شمایلی جدید روی خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: اگر 23 سال است که آتش توپ و خمپاره دشمن خاموش شده، ولی در جهات دیگر استکبارگران در حال جنگ و فتنه‌گری هستند.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون دشمن دست‌اش به روی ماشه است و هر دم می‌خواهد آن را بکشد، ولی آن چیزی که برای او مشکل و مانع ایجاد کرده تا نتواند دست به چنین کاری بزند شهدا و وجود مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین است.
رئیس سازمان امور ایثارگران نزاجا با بیان اینکه اگر رهبری همانند آیت الله خامنه‌ای با سیاست، درایت و آگاهی کامل نداشتیم چه بسا بیش از 10 جنگ را پشت سر می‌گذاشتیم، عنوان کرد: رهبر انقلاب باعث سربلندی کشورمان هستند و مهم‌ترین سد در مقابل اهداف و آمال دشمن به حساب می‌آیند.
وی با تاکید اینکه اگر شهدا از خود اسم‌هایی برجای گذاشتند، ولی همه آنها یک رسم بزرگ را دنبال کردند، گفت: راه وفاداری، ایثار، شهادت، گذشت از رسوم و آیین همه شهدا بوده است.
جعفری در بیان خاطرات جبهه و جنگ اذعان داشت: باید برای همیشه یادمان باشد تا نکند در دنیا به خاطر مقام و منصب پا بر روی خون شهدا بگذاریم زیرا آنها هیچ وقت پا بر روی حتی جنازه همرزمان خود نگذاشتند.
رئیس سازمان امور ایثارگران نزاجا در توصیه‌ای به نسل جوان که دوران جنگ و مقاومت را درک نکردند، متذکر شد: هرگز نباید به خاطر دنیا و مسایل دنیایی دست و پای ما بلرزد، زیرا شهدا الگوی زندگی‌مان هستند و باید همچون آنها مثل کوه مقاوم و استوار در مقابل تهدیدات دشمن استکباری عمل کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول