اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری فنی و حرفه‌ای و صدا و سیما

دوره آموزشی خبرنگاری سیاسی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری سیاسی، زنان و کودک در همدان با همکاری شرکت صوتی و تصویری سروش و صدا و سیما در همدان خبر داد.

دوره آموزشی خبرنگاری سیاسی در همدان برگزار می‌شود
سیدمهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان و صدا و سیما، اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای همدان در راستای اجرای این تفاهمنامه نسبت به اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان، در اختیار گذاشتن فضا و تجهیزات کمک آموزشی موردنیاز، پیگیری، تدوین و تصویب استانداردهای آموزشی موردنیاز شاغلان حوزه خبرنگاری بر اساس ضوابط و مقررات متعهد شده است.
وی افزود: اجرای دوره‌های آموزشی خبرنگار حوزه سیاسی به مدت 100 ساعت، خبرنگار زنان 88 ساعت و خبرنگار حوزه کودکان به مدت 91 ساعت مطابق با استانداردهای آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه زمان و محل ثبت‌‌نام به زودی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: شرکت صوتی و تصویری سروش و صدا و سیمای همدان نیز در تفاهمنامه مذکور، تأمین مدرس موردنیاز رشته‌های تخصصی و اعلام نیازهای آموزشی را متعهد شده است.
وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی ویژه نانوایان تا پایان آذرماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره مذکور در قالب هفت حرفه و با حضور 590 نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای همدان برگزار شده است.
باقری اضافه کرد: حرفه‌های کارگر پیشکار واحدهای تولید نان، کارگر خمیرگیر و چانه‌گیر لواش، خمیرگیر و چانه‌گیر سنگک، نان درآر سنگک، نان درآر لواش، شاطر لواش و شاطر سنگک در طی برگزاری این دوره ارائه شده است.
وی اضافه کرد: از دی‌ماه سال گذشته تاکنون در راستای ارتقا علمی و فنی نانوایان 28 هزار و 185 نفر ساعت آموزش ارائه شده است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان همچنین از برگزاری نخستین دوره آموزشی ارتقای مهارت تکنسین‌های شاغل در صنعت بتن و آسفالت خبر داد، و افزود: این دوره با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان به زودی برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در اداره فنی و حرفه‌ای نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، تأکید کرد: دوره تکنسین آزمایشگاه بتن 256 ساعت و تکنسین آزمایشگاه قیر و آسفالت 216 ساعت است.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول