اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت کنگان:

اهل سنت کنگان پشتیبان ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: جامعه اهل سنت کنگان همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

اهل سنت کنگان پشتیبان ولایت فقیه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمد جمالی در همایش بزرگ علمای اهل سنت و شیعه در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و برادران و خواهران اهل سنت و شیعیان در کنار هم به طور مسالمت‌آمیز کار و تلاش و زندگی می‌کنند.
وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست، افزود: جامعه اهل سنت شهرستان کنگان، همواره حامی ولایت و نظام و انقلاب بوده‌اند و در طول این سه دهه ثابت کرده‌اند که کاملاً اصل را بر وحدت و همدلی و اشتراکات گذاشته‌اند.
امام جمعه اهل سنت کنگان خواستار برگزاری مستمر چنین نشست‌هایی شد و نقش همایش‌های مشترک را در زمینه وحدت، خوب و موثر دانست.
امام جمعه شهرستان کنگان نیز در این نشست با قرائت روایاتی از بزرگان مذهب شافعی در مورد فضایل اهل‌بیت(ع)، بیان کرد: در فرهنگ اسلامی که از طریق آیات قرآن و احادیث به دست ما رسیده، همواره بر حفظ حرمت اهل‌بیت (ع) و اشاعه فرهنگ و اندیشه‌های آنها تاکید شده است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: ما اکنون در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که بیش از همیشه نیازمند رجوع به سیره نبوی و اندیشه اهل بیت (ع) هستیم؛ چرا که بهترین راه برای مبارزه با دشمنان اسلام و پیروزی مسلمانان است.
وی یادآور شد: وحدت شیعه و سنی دشمنان را عصبانی می‌کند و امروز همه وظیفه داریم در راستای تقویت وحدت حرکت کنیم.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر نیز در این نشست بر وحدت و همدلی بین فرق اسلامی، به مسئله بیداری اسلامی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید احمد احمدی تصریح کرد: علما و روحانیون شیعه و اهل سنت بیش از دیگران در توسعه و تقویت اتحاد و اتفاق امت اسلامی نقش دارند و ما از مبلغین و روحانیون استان این انتظار را داریم که همواره مردم را به سمت وحدت و برادری سوق دهند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول