اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار خبر داد:

برگزاری کارگاه تخصصی خبرنگاری در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه تخصصی خبرنگاری در فریدونکنار
نبی‌الله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: توزیع کارت نشاط بین اعضای راهنمایی و متوسطه، آموزش یاور مربیان مقطع راهنمایی به صورت منطقه‌ای و همایش اعضای پیشتازان مقطع متوسطه مداحان را داشته‌ایم.
وی از آموزش دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای آموزش خبرنگاری برای خبرنگاران گروه مقطع متوسطه در شهرستان فریدونکنار خبر داد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار با اشاره به برگزاری گردهمایی یک‌روزه اجرای طرح پژوهش نقش تشکل‌های پیشتازان و فرزانگان در توسعه رفتارهای تشکیلاتی اعضا، گفت: جلسه ماهانه مجمع مدرسان در شهرستان فریدونکنار دایر است.
جعفری ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش عکاسی خبری و آشنایی خبرنگار با نرم افزار فتوشاپ از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرده می‌شود.
وی در تشریح برخی از عملکرد سازمان دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار از برگزاری همایش اعضای پیشتازان متوسطه قاریان قرآن، جلسه ماهانه مجمع مدرسین در استان و اجرای دوره‌های ورزشی در رشته کوهپیمایی و فوتسال ویژه مقطع راهنمایی و متوسطه خبر داد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار از تشکیل نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های اعضا در مدرسه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی جشن نیکوکاری، حضور فعال اعضا و مربیان در درختکاری، ایجاد فضای سبز و دوستی با طبیعت، برگزاری مراسم ادعیه و حضور فعال گروه مربیان پرورشی با برنامه‌های ویژه در مدرسه انجام شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول