اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش:

افسران ارتش ذره‌ای از آرمان‌های والای انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش با تاکید بر ولایت‌مداری افسران ارتش گفت: افسران ارتش تا آخرین لحظه عمرشان ذره‌ای از آرمان‌های والای انقلاب، امام، شهدا و رهبری عقب‌نشینی نمی‌کنند.

افسران ارتش ذره‌ای از آرمان‌های والای انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد نیکبخت ‌در مراسم تجدید میثاق مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران و افسران گردان وحدت 60 ارتش با اشاره به ولایت‌مداری حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: تمام سربازان ما باید این شعار حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) را مد نظر خود قرار دهند که فرمودند «تا وقتی من زنده هستم دشمنان نمی‌توانند هیچ آسیبی به امام حسین (ع) برسانند.»
جانشین سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه ولایت‌مداری افسران ارتش جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: وظیفه و شعار اصلی یک سرباز تا آخرین لحظات عمرش پاسداری از نظام و ولایت است.
وی با بیان اینکه تحمل سختی ها برای ما آسان است چون عالم را محضر خدای متعال می‌دانیم و هرکاری را برای رضای او انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: با توجه به انواع ظلم و تعدی دشمن در طول 32 سال پس از انقلاب اسلامی، پایداری ملت و نیروهای نظامی در اصول انقلاب و آرمان‌های امام به دشمنان اسلام نشان داد که نمی‌توانند صبر و شکیبایی ما را درهم بشکنند چرا که ما به دنبال دنیاطلبی و لذت نیستیم، بلکه برای ما دین و آخرت در اولویت قرار دارد. 
نیکبخت که در جمع افسران در آستانه بازنشستگی سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه وظیفه و شعار اصلی یک سرباز بعد از بازنشستگی هم پاسداری از نظام و ولایت است، تصریح کرد: دشمنان نظام بدانند سربازان و افسران ارتش جمهوری اسلامی اگر چه به بازنشستگی مفتخر می‌شوند، اما همچنان در برابر زورگویی آنها می‌ایستند و ذره‌ای از اهداف خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.
این گزارش حاکی است، افسران گردان وحدت 60 ارتش جمهوری اسلامی که در آستانه بازنشستگی هستند به همراه رئیس، جانشین و مسئولان سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند.
مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیر جماران بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.
تجلیل از افسران گردان وحدت 60 ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش بعدی این برنامه بود که پس از قرائت زیارت عاشورا با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تقدیر به‌عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول