اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

باید محرم و نامحرم در محیط کاری رعایت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: در مسئله اشتغال و محیط‌های کاری باید مسئله محرم و نامحرم مورد توجه جدی قرار گیرد.

باید محرم و نامحرم در محیط کاری رعایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: رزمایش ولایت 90 نیروی دریایی قدرت نظام اسلامی را به رخ غربی‌ها کشید و پیام صلح و آرامش به کشورهای منطقه را به همراه داشت.
وی تصریح کرد: این رزمایش با اقتدار کامل همراه بود و با تمرین برای بستن تنگه هرمز در صورت نیاز، آمادگی ایران اسلامی را در برابر تهدیدها و تحریم‌ها به دنبال داشت.
حسینی افزود: در رزمایش ولایت 90 فرمانده نیروی دریایی از ناو آمریکایی خواست که خلیج فارس را به سوی دریای عمان ترک کند که این خواسته به جا بود و این ناو نباید به خلیج فارس برگردد و دشمنان باید این تذکر را جدی بگیرند و بدانند، قدرت عمل در منطقه در برابر تهدیدها از آن ما است.
وی تولید نخستین میله سوخت هسته‌ای توسط دانشمندان جوان هسته‌ای را تبریک گفت و افزود: گرچه این مسئله موجب هیاهوی دشمنان شد، اما ایران اسلامی این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهد.
خطیب جمعه سیرجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و هم‌اندیشی زنان اسلامی ابراز داشت: دشمنانی که علیه نظام اسلامی ایستاده‌اند و در شبکه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و تبلیغی توطئه می‌کردند، اکنون گرفتار شده‌اند و در حال شکست و انزوا هستند.
حسینی ابراز داشت: جوانان و نخبگان باید با همت والای خود به دنبال پیشرفت‌های دیگری باشند.
وی با بیان اینکه رهبری تربیت فرزندان صالح را از وظایف زنان در اسلام ذکر می‌کنند، تصریح کرد: در مسئله اشتغال باید مسئله محرم و نامحرم مورد توجه جدی قرار گیرد و امروز کانون گرم خانواده می‌تواند، تربیت فرزندان خوب را به دنبال داشته باشد.
حسینی به قیام مردم شهر قم در 19 دی ماه سال 56 اشاره و بیان کرد: این قیام با بصیرت مردم قم آغازگر انقلاب اسلامی و در نهایت تاسیس جمهوری اسلامی بود.
وی با اشاره به ویژگی‌های عالم برزخ ابراز داشت: در عالم برزخ هیچ شفاعت‌کننده‌ای حضور ندارد و مردم بر اساس اعمال خود در دنیا در عالم برزخ هستند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول