اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

کاندیداها به مردم دروغ نگویند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان،‌ صداقت را مهم‌ترین رکن کار در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: کاندیداها مراقب باشند به مردم دروغ نگویند.

کاندیداها به مردم دروغ نگویند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی فتوحی اردکانی و 420 شهید گرانقدر شهرستان اردکان به بیان مقام و جایگاه شهید در نزد خدا پرداخت و اظهار داشت: شهادت، والاترین مقامی است که انسان می‌تواند به آن دست یابد و گوهری است که تنها مردان خدا را به طلب خود می‌خواند.
وی همچنین از همه اقشار مردم، مسئولان کشور، استان و شهرستان که با صدور پیام و شرکت در مراسم گرامیداشت آن شهید سرافراز اظهار لطف کردند، قدردانی کرد.
خطیب نمازجمعه اردکان با اشاره به سالروز کشف حجاب اظهار داشت: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی خوبی که در سطح شهر انجام شد همچنین تصمیماتی که توسط مسئولان در شورای فرهنگ عمومی اتخاذ شد، وضعیت حجاب در اردکان بسیار مطلوب‌تر از سابق است.
وی اظهار امیدواری کرد; با مشارکت و احساس مسئولیت همه آحاد مردم آثار بدحجابی به کلی در کشور از بین برود.
حسینی همچنین با اشاره به رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری در دیدار با سفرا و دیپلمات‌های خارج از کشور بیان کرد: امروز ایران اسلامی در صحنه بین‌المللی نقش مهمی ایفا می‌کند و از این رو است که آمریکا، اسراییل و سران غرب مدام در پی جلوگیری از نفوذ فرهنگی و دینی ایران در کشورهای مختلف دنیا هستند.
امام جمعه اردکان اضافه کرد: مقام معظم رهبری سازش ناپذیری نظام جمهوری اسلامی در اصول را متذکر شدند و از سفرا و دیپلمات‌ها هم خواستند که ذره‌ای از مواضع و چارچوب‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیایند.
خطیب نمازجمعه اردکان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر رقابت‌ها صحیح و اسلامی و مشارکت مردم حداکثری باشد همچنین قانونمندی در تمام مراحل برگزاری انتخابات مدنظر مسئولان و هیئت‌های اجرایی و نظارت باشد، انقلاب اسلامی بار دیگر آزمونی بزرگ را به سلامت پشت سر می‌گذارد و قلب امام زمان (عج) نیز از ما راضی و خشنود خواهد شد.
وی خطاب به کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه صلاحیت‌ها تایید شد، کاندیداها به هیچ عنوان همدیگر را تخریب نکنند، آبروی کسی را نریزند و برای خودشان فعالیت کنند.
حسینی ادامه داد: مبادا قول دروغ به مردم بدهید و وعده کاری را که نمی‌توانید انجام دهید، پیشاپیش بدهید.
امام جمعه اردکان اضافه کرد: کار دیگران را زیر سئوال نبرید و از تخصص، امتیازات و توان مدیریتی خودتان بگویید.
انتهای پیام/ط4000/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول