اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 34

کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: کاندیداهای مجلس یکدیگر را تخریب نکنند.

کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند
علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به برگزاری انتخابات‌های متمادی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروزه در این موضوع انتخابات تردیدی نیست که جمهوری اسلامی در بین همه کشورهای جهان پیشتاز است.
وی فرصت انتخابات در کشور را مرهون فداکاری و جانبازی شهدا دانست و افزود: باید از این موقعیت برای اثبات مردم‌سالار بودن نظام استفاده کرد و اجازه هنرنمایی به بدخواهان را نداد. 
فرماندار میاندرود با اشاره به اهمیت جایگاه انتخابات در کشور و التزام عملی نظام جمهوری اسلامی به این مقوله مهم، خواستار رعایت نظم انتخاباتی توسط کاندیدا‌‌ها، ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنها شد.
رجبی با اشاره به مورد احترام بودن تمام کاندیدا‌های مورد تایید شورای نگهبان، خواستار عدم تخریب کاندیداها نسبت به یکدیگر شد و گفت: کاندیداها در زمان مقرر فقط طرح‌های خود را ارائه دهند و از انتقاد و تخریب بپرهیزند و با این کار در سلامت برگزاری انتخابات ما را یاری دهند.
وی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره) در این مورد، انتخابات را دارای اهمیت بسیار بالا و ویژه‌ای در اندیشه امام راحل دانست و اضافه کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری در هر انتخاباتی همه را به رعایت قانون و پذیرفتن رای مردم دعوت می‌کنند. 
فرماندار میاندرود برگزاری انتخابات به دور از همهمه و بی‌نظمی را در شان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و وظیفه همه، به ویژه کاندیداها را در مقابل این انتخابات مهم و برجسته دانست. 
 
* یک هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در میاندرود 
رجبی تعداد حوزه‌های رای‌گیری در شهرستان میاندرود را 50 حوزه اعلام کرد و افزود: ترتیبی اتخاذ کرده‌ایم تا مردم با سهولت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.
به گفته وی، یک‌هزار نفر کار رای‌گیری در میاندرود را انجام می‌دهند که از این تعداد 750 نفر برگزارکنندگان مردمی هستند و 250 نفر نیز نمایندگان شورای نگهبان در این شهرستان محسوب می‌شوند.
فرماندار میاندرود برای مردم، اصل در انتخابات را مشارکت حداکثری برای مسئولان و برای برگزارکنندگان، اصل را بر بی‌طرفی عنوان کرد و افزود: در حقیقت برنده اصلی انتخابات همچون همیشه مردم هستند که فارغ از انتخاب نمایندگان مورد نظر خودشان، شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.
رجبی در این مورد گفت: ما می‌دانیم که با وجود استقبال کاندیداها برای شرکت در انتخابات مجلس، بر اساس قانون تنها دو نفر در این شهرستان و مرکز استان برای وکالت مردم انتخاب می‌شوند و عده زیادی هستند که انتخاب نمی‌شوند اما باید این مسئله را توجه داشت که برای برگزارکنندگان فرقی نمی‌کند که چه کسی رای بیشتری بیاورد.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول