اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

ترویج بدحجابی در کشور بزرگ‌ترین انحراف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای انحراف جوانان، گفت: امروزه رواج بدحجابی در کشور بزرگ‌ترین انحراف است که از سوی دشمنان خط می‌گیرد و در جامعه ترویج می‌شود.

ترویج بدحجابی در کشور بزرگ‌ترین انحراف است
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام به 16 دی‌ماه سالروز شهادت شهید حسین علم‌الهدی اشاره کرد و گفت: این شهید و همرزمانش با ایمان و غیرتی که داشتند تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کردند و اکنون یادآوری آن همه ایثار و حماسه وظیفه ما و همه مسئولان است.
امام جمعه چرام در ادامه بیان داشت: یکی از روزهای به یاد ماندنی ایران اسلامی در طول مبارزات مردمی، قیام 19 دی‌ماه مردم قم است که این حرکت ماندگار مردم قم برای همیشه در تاریخ رشادت مردم این شهر ماندگار خواهد بود.
وی به مقاله توهین‌آمیز آن روزها علیه امام راحل اشاره کرد و گفت: این مقاله مردم را برای مبارزه با رژیم مصمم‌تر کرد و آنهایی نیز که تا آن زمان خفته بودند بیدار شدند و به حرکت مردمی برای سقوط رژیم وابسته پهلوی برخاستند.
امام جمعه چرام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به دستاوردهای مانور ولایت 90 اشاره کرد و گفت: این مانور که در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس ایران برگزار شد، اوج اقتدار دلیرمردان ارتش را به نمایش گذاشت.
طزری بیان داشت: این رزمایش نشان داد که اگر قدرتی و اراده‌ای بخواهد منافع ایران را تهدید کند با پاسخ کوبنده فرزندان ما روبه‌رو خواهد شد که این منطقه مهم را برای آنها ناامن خواهند کرد.
خطیب جمعه چرام در ادامه گفت: اگر کشوری بخواهد منافع ما را تهدید کند ما نیز این توان را داریم که منافع متجاوزان را با قدرت و صلابت به خطر اندازیم.
طزری با گلایه از رواج بدحجابی گفت: بدحجابی بالاترین انحراف است و دشمنان سعی دارند آن را در جامعه اسلامی ایران رواج دهند که مردم و مسئولان در این راستا وظایفی بر عهده دارند.
وی گفت: همه باید با امر به معروف و نهی از منکر و توسل به قوانین اسلامی جلوی این عمل زشت و ضد اسلامی را بگیریم و اجازه ندهیم بدحجابان همه چیز را مورد تمسخر قرار دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول