اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

سوخت راکتور هسته‌ای تهران به زودی بارگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمتر از دو ماه دیگر سوخت راکتور هسته‌ای تهران با خلوص 20 درصد آماده می‌شود.

سوخت راکتور هسته‌ای تهران به زودی بارگذاری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا باهنر امروز در نخستین نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز یکی از مدعیان اساسی عدالت‌خواهی و نجات انسان‌ها در جهان، اسلام و انقلاب ایران است.
‌وی گفت: اکنون نسخه‌های شفابخش امام راحل کارساز واقع شده و بیداری و خیزش اسلامی که منطقه را فرا گرفته به دلیل عمل به همین نسخه شفابخش است.
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار می‌خواهد انتخابات را کم‌رونق جلوه دهد و تصادفی نیست که ظرف دو تا سه ماه برخی بحث‌های انحرافی و نخ‌نما از جمله موضوع هسته‌ای، حقوق بشر و همچنین موضوع سخیف ترور فردی بی‌مقدار را پیش می‌کشد و این‌ها همه برای این است که در انتخابات ایران را تحت فشار قرار دهند.
‌باهنر ادامه داد: در جریان هسته‌ای هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و عده‌ای 10 تا 15 سال است که این حرف‌ها را شروع کرده‌اند و ما نیز می‌گوییم این حق ما بوده و هیچ‌گونه استفاده غیر صلح‌آمیز از آن نخواهیم کرد.
وی گفت: در کمتر از دو ماه آینده سوخت راکتور هسته‌ای تهران با خلوص 20 درصد آماده خواهد شد و آن‌ها نیز از این موضوع عصبانی هستند و زور آن‌ها در مقابل مردم ایران پر زور نیست.
وی گفت: 20 درصد غنی کردن اورانیوم یک بحث است و ساخت صفحه سوخت بحث دیگری است که به همت جوانان متدین و بسیجی محقق شده و علاوه بر آن ما بارگذاری را نیز انجام خواهیم داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال این کارها بازی در خواهند آورد و شاید بانک مرکزی را تحریم کنند و اتفاقاتی هم ممکن است که از قبال آن بیفتد و اصولا هدف آن‌ها این است که در کوتاه مدت و در انتخابات یکی این‌که مردم به دلیل فشارها کم‌انگیزه شده و پای صندوق‌های رای نیایند و اگر آمدند هم ساز دیگری را کوک کنند و باز هم بحث تقلب را پیش بکشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول