اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد

کاهش 3/48 درصدی تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش بیش از 3/48 درصدی تلفات جاده‌ای در استان خبر داد.

کاهش 3/48 درصدی تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه
خسروی کوثری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در یک ماه اخیر آمار کشته شدگان در تصادفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: در این مدت در تصادفاتی که در جاده‌های استان رخ داده است 23 کشته داشته‌ایم که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 نفر کاهش دارد به طوری که براساس گزارش پزشکی قانونی پارسال در آذرماه 45 نفر بر اثر تصادفات کشته شدند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در 9 ماه نخست پارسال 383 نفر در تصادفات جاده‌ای استان کشته شدند که این میزان در مدت مشابه سال 90 به 330 نفر رسیده است.
کوثری خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس راه، عوامل راهداری و امداد جاده‌ای میسر شده است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان گفت: مردم با رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند همکاری لازم را در تامین امنیت جانی در جاده‌های استان با پلیس راه داشته باشند تا شاهد کاهش آمار فوتی‌های تصادفات در استان باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول