اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

ری ظرفیت‌های بسیار بالایی در عرصه معنویت دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به توانایی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ری گفت: ری ظرفیت‌های بسیار بالایی در عرصه معنویت دارد.

ری ظرفیت‌های بسیار بالایی در عرصه معنویت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نصراله ابراهیمی دقایقی پیش در جلسه تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان ری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به ویژگی‌های مردم شهرستان ری، آنان را مردمی ولایت‌مدار و شهید پرور برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: شهرستان ری دارای توانایی و ظرفیت‌های علمی، فکری و اندیشه‌ بسیار بالایی در عرصه معنویت است.
وی در ادامه از انتخابات به‌عنوان یکی از موضوعات اولویت‌دار شهرستان ری یاد کرد و افزود: انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری باید با نظارت، مراقبت ویژه و با وحدت آفرینی برای حفظ آرامش و حضور حداکثری همراه باشد و همه دستگاه‌ها، ادارات، نهادها بر اساس تکلیف قانونی ماده 11 قانون انتخابات باید امکانات و تجهیزات را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد تا با هماهنگی و با انسجام کامل در خدمت انتخابات باشیم. 
سرپرست سابق فرمانداری ری برگزاری جلسات مربوط به دبیرخانه سفرهای دور اول، دوم و سوم ریاست جمهوری به استان تهران و شهرستان ری را ضروری خواند و عنوان کرد: برگزاری مستمر این جلسات با حضور روسای ادارات در آینده نزدیک باید برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اجرای مصوبات آینده و برنامه‌های پیشنهادی بهینه به هیئت دولت برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته باشیم و همچنین مدیران و مسئولان  توجه جدی به ملاقات مردمی داشته باشند.
ابراهیمی بیان داشت: مدیران بسیاری از ادارات در شهرستان ری به این امر توجه کافی دارند و باید به این نکته نیز توجه داشت که هماهنگی لازم ادارات در حل برخی مشکلات مانند حوادث غیرمترقبه، مسایل روستاها، قطعی برق و آب ضروری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران به دوران مسئولیت خود به‌عنوان سرپرستی فرمانداری ری اشاره کرد و گفت: امیدوارم در مدتی که در این شهرستان حضور داشتم با همیاری و همفکری همه توانسته باشم به تکلیف و وظیفه شرعی و ذاتی خود عمل کرده باشم چرا که خدمت من در شهرستان ری با تکیه بر ولایت‌مداری و تاسی از منویات مقام معظم رهبری بوده و برخود افتخار می‌دانم که به عنوان برگ زرینی در عمر خدمتی من باقی می‌ماند و با تجربیاتی که از علما، مدیران و مسئولان گرفتم آن را در مسیر خدمت به مردم به کار می‌گیرم.
این گزارش حاکی است، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان ری با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری و حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، صفرعلی براتلو معاون سیاسی ‌ـ انتظامی استاندار تهران، ائمه جمعه خاورشهر و قیامدشت و مدیران و مسئولان شهرستان ری برگزار شد.
در این مراسم امیر حسین باقر نژاد به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان ری معرفی و از زحمات نصراله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران که سرپرست فرمانداری ری را نیز برعهده داشت، تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول