اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان خبر داد.

اختصاص 7 میلیارد ریال برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و عمرانی یادمان‌های شهدای شهرستان دشتستان اظهار کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یک امر مهم و ارزشمند است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.
وی افزود: تمام موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون تلاش و فداکاری شهداست و تکریم این عزیزان امری لازم است.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ شهادت در انقلاب اسلامی شکل گرفت و در نبرد هشت ساله مجددا احیا شد و قوام گرفت و نه تنها در زندگی ما بلکه در تمام جوامع و ادیان دیگر نیز حضور پیدا کرد.
خسروی تصریح کرد: کار خدمات‌رسانی برای بهره‌مندی و تعالی فرهنگ شهادت و ارزش‌های انقلابی یک فرصت ‌مناسب برای خدمتگزاران و مسئولان است که باید قدر این فرصت را بدانند و ارج نهند.
وی افزود: شهرستان دشتستان در چهار نقطه در شهرهای برازجان، سعدآباد، آبپخش و شبانکاره میزبان شهدای گمنام است و یادمان این شهدای گرانقدر در حال احداث که به سمت تکمیل این یادمان‌ها حرکت کرده‌ایم.
فرماندار دشتستان از اعتبار بیش از 7 میلیارد ریالی برای تکمیل یادمان شهدای گمنام دشتستان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 730 میلیون تومان برای احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در چهار شهر شهرستان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی تا الان هزینه شده است.
خسروی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی یادمان‌های شهدای گمنام در سطح شهرستان از افتتاح و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره در سال جاری خبر داد.
وی بر آماده‌سازی و تسریع در ایجاد و زیباسازی فضاهای یادمان‌های شهدای شهرستان در راستای بهره‌مندی و استفاده هر چه بیشتر مردم از این فضاها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جوار شهدای گمنام شهرستان تاکید کرد.
فرماندار دشتستان همچنین با گرامیداشت نهم دی اظهار کرد: نهم دی در تاریخ انقلاب ماندگار است و همه مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
خسروی افزود: اوج ولایت‌مداری مردم در نهم دی سال 88 نمایان شد و فتنه‌گران از صحنه روزگار محو شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول