اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

570 خانه بهداشت در همدان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سطح استان همدان 570 خانه بهداشت با یک هزار و 150 بهورز فعالیت می‌کنند.

570 خانه بهداشت در همدان فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا صفی‌آریان بعد از ظهر امروز در گردهمایی کارکنان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار، اظهار کرد: 22 بیمارستان در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 16 بیمارستان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و شش بیمارستان غیردانشگاهی و زیرنظر این دانشگاه فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه 22 مرکز اورژانس در مراکز بیمارستان‌ها فعال است، ادامه داد: در سطح استان 570 خانه بهداشت با یک هزار و 150 بهورز فعالیت می‌کنند و 135 مرکز بهداشتی درمانی مجری طرح پزشک خانواده هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: بیش از 175 پزشک و 180 ماما جمعیتی بالغ بر 75 هزار نفر بیمه‌شدگان روستایی را زیر پوشش دارند.
امام جمعه شهر بهار نیز گفت: سلامت مهم‌ترین رکن توسعه و پیشرفت جامعه است و با سلامتی می‌توان کشور را به رشد و توسعه رساند که شبکه بهداشت و درمان نیز در این راستا گام برمی‌دارد و خدمت در عرصه بهداشت و درمان از زیباترین و مؤثرترین خدمات است.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده اضافه کرد: شهرستان بهار نیازمند آزمایشگاه‌ با تجهیزات کامل است که باید مسئولان استانی به آن توجه داشته باشند.
وی گفت: بیمارستان 64 تختخوابی که مصوبه دور اول سفر ریاست جمهوری به استان است به لحاظ بی‌مهری برخی مسئولان شهرستان تاکنون به اتمام نرسیده است که امیدواریم با تلاش مسئولان سال آینده یکی از خواسته‌های به حق مردم برآورده شود.
در پایان از زحمات مجید گلشنی تقدیر و آرش مفرح ذات به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار معرفی شد.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول