اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

وحدت اصولگرایان به نفع نظام و کشور است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و انسجام اصولگرایان به نفع نظام و حافظ منافع کشور است.

وحدت اصولگرایان به نفع نظام و کشور است
عفت شریعتی کوهبنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با لزوم وحدت اصولگرایان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی کنونی وجود یک مجلس قانون‌گذار قدرتمند، وزین و دلسوز با نمایندگانی متعهد و ولایت‌مدار نیاز و اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ضرورت تحقق وحدت میان جریان‌های اصولگرایی افزود: چنان‌چه وحدت و همدلی بین تمام اصولگرایان محقق شود می‌توان مجلس نهم را مجلسی متحد و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب در جهت حفظ منافع کشور و خدمت رسانی به مردم ارزیابی کرد.
وی وحدت اصولگرایان تضمین کننده سلامت سیاسی جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: فقط وحدت اصولگرایی است که می‌تواند اهداف مدنظر را محقق می‌کند لذا اصولگرایان باید از تفرقه و سهم‌خواهی پرهیز کرده و انتخابات را با وحدت پشت سر بگذارند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی انشعاب و تفرقه میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی را بدترین آفت دست یابی به وحدت و لیست واحد اصولگرایان عنوان کرد و گفت: امروزه بدترین و مضرترین عاملی که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به پیکره اتحاد و انسجام میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی وارد کند تفرقه و انشقاق جریانات اصولگرایی است.
شریعتی سهم خواهی را از دیگر آفت‌های دست‌یابی به لیست واحد اصولگرایان دانست و تأکید کرد: بی‌شک سهم خواهی هر یک از جریانات اصولگرایی می‌تواند بستر ساز ارائه لیست‌های جداگانه و متعدد از اصولگرایان در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با شاخص‌های اصولگرایان برای شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت:  اصولگرایان باید بر سر اصول شناخته ‌شده‌ای که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح می‌شود حساسیت لازم را برای عملی کردن آن به خرج داده و پایبندی عملی خود را به فرمایشات معظم‌له نشان دهند تا ویژگی‌های اولیه اصولگرایی را دارا باشند.
وی وضعیت وحدت اصولگرایان را در استان و کشور خوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: شرایط کنونی فرصت مناسبی جهت  تبادل نظر و رایزنی میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی است اما با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس باید هرچه زودتر در ارائه لیست واحد و رسیدن به وحدت حداکثری اقدام شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس نهم را انتخاباتی پرشور و با نشاط از حیث حضور مردمی پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: با توجه به آگاهی و هوشیاری ملت ایران از شرایط سیاسی ایران و منطقه و  همچنین لزوم نیاز به یک مجلس متعهد، انقلابی و ولایت مدار، انتخابات مجلس نهم باشکوه‌تر از همیشه و با حضور چشمگیر مردمی روبه‌رو است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول