اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر:

باید پژوهش‌گران به زبان انگلیسی مسلط باشند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر تهران گفت: باید پژوهش‌گران به زبان انگلیسی مسلط باشند تا بتوانند به منابع گسترده‌ای دسترسی پیدا کنند.

باید پژوهش‌گران به زبان انگلیسی مسلط باشند
نادیه ایمانی روز گذشته در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی روش‌شناسی روش تحقیق در هنر در حوزه هنری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: موضوع پژوهش و چگونگی انتخاب آن، مسیر و مطالعه منابع، گردآوری و پردازش اطلاعات از مهم‌ترین موضوع‌های این کارگاه آموزشی است.
وی استقبال از کارگاه تخصصی روش‌شناسی روش تحقیق در هنرها در حوزه هنری کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: دانشجویان رده‌های مختلف تحصیلی و مدرسان دانشگاه در این کارگاه حضور داشتند.
ایمانی افزود: دغدغه اصلی شرکت‌کننده در کارگاه مذکور در زمینه تعریف هنر و نحوه انجام پژوهش‌های کاربردی بود.
وی ترجمه‌ای و قدیمی بودن منابع در ایران را یکی از ضعف‌های حوزه پژوهش در زمینه هنر دانست و افزود: برای جلوگیری از تکراری شدن پژوهش‌ها باید پژوهش‌گران به زبان انگلیسی مسلط باشند تا بتوانند به منابع گسترده‌ای دسترسی پیدا کنند.
ایمانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی بنیادی هنر نیازمند حمایت هستند، عنوان کرد: باید طرح‌های پژوهشی در زمینه هنر به مقاله تبدیل شود.
وی با بیان اینکه این نوع کارگاه‌ها باید تداوم داشته باشند، ابراز داشت: باید کتاب‌‌های مختلفی در حوزه هنر نگاشه شود و با مطالعه این کتاب‌ها و بحث و بررسی درباره آنها، انگیزه پژوهش در بین افراد به وجود آید.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول