اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

فعالیت‌های روحانیون مستقر در بوشهر برنامه‌محور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های روحانیون مستقر در بوشهر برنامه‌محور می‌شود.

فعالیت‌های روحانیون مستقر در بوشهر برنامه‌محور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست روحانیون مستقر استان بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از پژوهش‌های دینی حمایت قاطعانه کرده و از تمام محققان علوم دینی و قرآنی می‌خواهیم در این راستا تلاش کنند.
وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین است و باید از ظرفیت‌ها و منابع موجود برای گسترش اسلام اصیل بهره ببریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات فرهنگ دینی و تحلیل دقیق وضعیت استقرار در مناطق مختلف استان عنوان کرد و یادآور شد: هدف ما این است که فعالیت‌های روحانیون مستقر را برنامه‌محور کنیم و در این راستا هر نوع حمایتی که لازم باشد انجام خواهیم داد.
موسوی‌نیا با تقدیر از تلاش‌های موثر روحانیون مستقر درباره نحوه حمایت از طرح استقرار در استان افزود: در حال حاضر اعتبارات فرهنگی خوبی برای بحث نرم‌افزاری حوزه فرهنگ جذب کرده‌ایم و روحانیون مستقر اگر دارای طرح و برنامه خوبی باشند، می‌توانند با ارائه طرح خود به معاونت فرهنگی و تایید کارشناسان مربوطه، اعتبار لازم را از سازمان برای اجرای دقیق و کاربردی آن طرح دریافت کنند.
وی اضافه کرد: باید در حوزه دین‌پژوهش اهتمام ورزیم و این سازمان آماده همه نمونه همکاری با پژوهشگران و محققان علوم دینی و قرآنی است.
سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل بوشهر نیز با تشریح سیاست‌های سازمان در قبال روحانیون مستقر گفت: از روحانیون مستقر درخواست می‌کنیم که تعامل خود را با ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان بیشتر کرده و خود را کاملاً عضوی از بدنه سازمان بدانند.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد افرود: سازمان تبلیغات اسلامی برای پویاتر شدن و کیفی‌تر شدن برنامه‌های مذهبی تلاش می‌کنند و افزایش محتوای برنامه‌های دینی مهم‌ترین اولویت سازمان است.
حجت‌الاسلام عبدالحسین شیخی، حافظ کل قرآن و معاون جامعه‌القرآن قم نیز در این نشست به ارائه راه حل‌هایی برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و ارائه راهکارهایی برای حفظ راحت و آسان قرآن کریم پرداخت و به شکل کاربردی، مطالبی را در ارتباط با نقش روحانیون در اشاعه فرهنگ قرآنی بیان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول