اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

اقدامات خانه سینما قابل تحمل نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذی‌های فرهنگی غرب در خانه سینما اقدامات غیر قابل تحملی را انجام داده‌اند.

اقدامات خانه سینما قابل تحمل نیست
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ما امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم و آنچه امروز دشمنان بر علیه ما به عنوان اولویت اول قرار داده‌اند، چنگ‌اندازی به عمق اعتقادات، فرهنگ، آداب دینی و الزاماتی است که دین مبین اسلام برای ما ترسیم کرده است.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که این نظام دارای یک گفتمانی است که به وسیله منطق، عقل و آموزه‌های دینی پشتیبانی می‌شود و دشمنان فراوانی نیز دارد.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با ابزارهایی متفاوت به جنگ با این گفتمان و بنیاد اعتقادی ایران آمده‌اند، خاطر نشان کرد: از جمله ابزارهایی که به صورت ویژه مورد توجه دشمنان قرار گرفته بحث استفاده ابزاری از فیلم و تولیدات سینمایی است.
سلیمی ادامه داد: کاملا روشن است که در خانه سینما متاسفانه نفوذی‌های فرهنگی غرب اقدامات غیر قابل تحملی را انجام دادند که دقیقاً این اقدامات در راستای سناریوهای دشمنان ارزیابی می‌شود.
وی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم شوالیه‌های فرهنگی غرب در میدان نظام اسلامی به مانور بپردازند و این اقدام که خانه سینما از نفوذی‌ها و افراد غرب‌زده و غربگرا که به عنوان سربازان دشمن به وسیله ابزارهای هنری در راستای نهادینه کردن فرهنگ غرب تلاش می‌کنند، پاکسازی شود اقدامی ارزشمند است که باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول