اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از سینماگران کرمان:

اقدام نابخردانه خانه سینما میدان دادن به معاندان است

خبرگزاری فارس: در بیانیه جمعی از سینماگران استان در محکومیت همسویی با معاندان خارجی آمده است: اقدام نابخردانه خانه سینما در حمایت از همکاران "BBC" میدانی برای معاندان با اسلام و جمهوری اسلامی فراهم کرده است.

اقدام نابخردانه خانه سینما میدان دادن به معاندان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در بیانیه جمعی از سینماگران استان کرمان در محکومیت همسویی با معاندان خارجی آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون در شرایط بسیار خوبی در سطح جهان قرار دارد و با اقتدار و عزت به سمت پیشرفت روزافزون در حرکت است، این جایگاه موجب خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و برای وارد ساختن ضربه از هیچ حربه‌ای رویگردان نیستند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: در این شرایط اجرای برنامه‌های تخریبی، فضاسازی برای عملیات مخرب روانی و ده‌ها برنامه دیگر از تمهیدات روزمره معاندان در این زمینه محسوب می‌شود و جای تاسف است در این میدان و در شرایطی که هنرمندان متعهد در اندیشه انتقال مفاهیم و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی هستند، گاه عده‌ای محدود دانسته یا نادانسته در همراهی و همپایی با این جریان مخرب شریک می‌شوند و خود را در مقابل سیل خروشان عزم و اراده ملت سترگ ایران اسلامی قرار می‌دهند.
در بیانیه جمعی از سینماگران کرمان تصریح شده است: ماجرای مستندسازان همکار با بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس، سند دیگری است که دشمنان جمهوری اسلامی تا چه میزان در لطمه زدن به ارزش‌های انقلابی جدی هستند و از طرفی دقت نظر و هوشیاری هنرمندان ما را به رخ می‌کشد.
این بیانیه می‌افزاید: صرف نظر از همه حواشی و جبهه‌گیری‌ها فیلمسازانی که با این شبکه‌ بیگانه همکاری کرده‌اند، کاری خلاف عزت ایران اسلامی انجام داده‌اند و باید جوابگوی اتفاق پیش آمده باشند.
در بیانیه سینماگران کرمان آمده است: بی‌شک جامعه متعهد، بیدار و ولایتمدار هنری با درک شرایط موجود و حساسیت وظیفه خطیر خود بالنده و پر توان در راه بسط و گسترش پیام انقلاب اسلامی ایران مستحکم‌تر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.
سینماگران کرمان تصریح کردند: اقدام نابخردانه خانه سینما که میدانی برای معاندان با اسلام و جمهوری اسلامی فراهم کرده، موجب نفرت و خشم جامعه هنری به ویژه اهالی سینما است که امیدواریم به خود آیند و از همنوایی با دشمنان اسلام پرهیز کرده و به آغوش ملت بازگردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول