اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابطحی:

خانه سینما کانونی برای ضدانقلاب‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: در حال حاضر خانه سینما ساخت فیلم‌هایی را پیش گرفته که مورد توجه کانون‌های ضد انقلاب است.

خانه سینما کانونی برای ضدانقلاب‌ است
سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد خانه سینما از ابتدا تا کنون اظهار داشت: خانه سینما زمان اوج عملکرد خود را در دولت اصلاحات می‌بیند و اگر چه مدتی جای امیدواری بود که خود را اصلاح کرده و از اپوزیسیون خارج شده و وظایف خود را انجام می‌دهد اما اکنون خلاف این امر ثابت شده است.
وی در ارتباط با مسیر انحراف پیش گرفتن خانه سینما افزود: در حال حاضر خانه سینما ساخت فیلم‌هایی را پیش گرفته که مورد توجه کانون ضد انقلاب است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمونه دیگری از مسیر انحرافی خانه سینما دعوت از محمود دولت آبادی یک عنصر ضد نظام اسلامی ایران و همچنین دادن اجازه سخنرانی به این فرد است سپس این خانه در جوامع عمومی اعلام می‌کند که با مواضع نظام پیش می‌رود.
وی ادامه داد: خانه سینما در اقدامی نابه‌جا بیانیه‌ای در حمایت از مستندسازان مورد حمایت BBC صادر کرده و باید بدانیم که این شبکه انگلیسی وظیفه پیشبرد اهداف رسانه‌ای انگلیس را بر عهده دارد.
ابطحی با بیان نمونه‌هایی از خیانت‌های شبکه BBC علیه ایران و صدور بیانیه خانه سینما در حمایت از مستندسازان این شبکه بیان داشت: خانه سینما کانونی شده برای اهداف ضد انقلابی و همچنین با کانون و عناصر فتنه انحراف در ارتباط است و سعی به این دارد که ذهن مخاطبان خود را به انحراف و سمت اهداف خود بکشاند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول