اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد

دستگیری کلاهبرداران 330 میلیون ریال وجه نقد در سیرجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیرجان گفت: کلاهبردارانی که 330 میلیون ریال از حساب بانکی فردی در سیرجان برداشت کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبرداران 330 میلیون ریال وجه نقد در سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، نعمت‌الله شاه‌حیدری اظهار داشت: به دنبال مراجعه فردی مبنی بر اینکه پس از ثبت‌نام برای سوخت از شرکت نفت در کافی‌نت از حساب بانکی وی مبلغی برداشت شده است، پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی فرد کلاهبردار را دستگیر کرد.
وی افزود: با تحقیقات پلیس سه نفر دیگر از همدستان این کلاهبردار نیز شناسایی و تاکنون به چهار مورد کلاهبرداری به مبلغ 330 میلیون ریال اعتراف کرده‌اند.
فرمانده انتظامی سیرجان بیان داشت: این افراد کلاهبردار با حضور در کنار دستگاه‌های خودپرداز سوژه‌های خود را انتخاب و با جلب اعتماد و معرفی خود به عنوان اینکه مسافر یا دانشجو هستند، شماره حساب مراجعه کنندگان را برای واریز پول از سوی خانواده می‌گرفتند و با هماهنگی با کافی‌نت وجه نقد را از حساب برداشت می‌کردند.
شاه‌حیدری از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب در هنگام مراجعه به کافی‌نت از بازگو کردن رمز دوم کارت به صورت علنی پرهیز کنند.

*دستگیری دکتر قلابی در سیرجان
فردی که با عنوان پزشک اقدام به سقط جنین می‌کرد، توسط مأموران انتظامی سیرجان دستگیر شد.
این دکتر قلابی که تکنیسین برق است، مدت زیادی در یکی از بیمارستان‌های سطح شهر مشغول به کار بوده و در منزل خود اقدام به پذیرش مراجعان و در ازای هر سقط جنین مبلغی بین 300 تا 400 هزار تومان دریافت می‌کرده است.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول