اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طی یک عملیات ضربتی در اصفهان صورت گرفت

دستگیری 5 سارق حرفه‌ای در محل مخفیگاه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای متواری در محل مخفیگاه در هنگام انجام دومین مرحله عملیات طرح ضربتی دستگیری مجرمان فراری خبر داد.

دستگیری 5 سارق حرفه‌ای در محل مخفیگاه
 حسین‌ حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به طرح ضربتی دستگیری مجرمان متواری اظهار داشت: پلیس آگاهی اصفهان صبح دیروز با استفاده از اصل غافلگیری از ساعت پنج تا ده صبح اقدام به دستگیری یک سری از مجرمان فراری نمود.
وی با بیان اینکه مرتکبان بزهکار به صورت گروهی سرقت و گاهی به ده نفر هم می‌رسند، افزود: در برخی مواقع هنگام دستگیری این مجرمان یکی دو نفر متواری و از استان و حتی از کشور خارج می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: ما تدابیری در نیروی انتظامی اتخاذ می‌کنیم که افرادی که موجب ناامنی مردم می‌شوند با اجازه حکم قضایی و اصل غافلگیری جمع آوری و دستگیر شوند.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال‌جاری تا کنون دو مرحله ضربتی دستگیری مجرمان متواری انجام شده است، تصریح کرد: تا کنون دو مرحله از این طرح ضربتی انجام و تعداد قابل توجهی از این افراد با انجام کار اطلاعاتی شناسایی و در محل مخفیگاه و منزل دستگیر شدند.
حسین‌زاده ادامه داد: در یکی از مخفیگاه‌ها پنج نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار فراری مخفی شده بودند که تعداد زیادی تلفن همراه، مقداری مواد مخدر شیشه و دستگاه‌های ساخت آلات و ادوات مصرف شیشه، تعداد زیادی عینک آفتابی، اوراق بهادار، کارت ملی، شناسنامه، دسته چک و کارت خودپرداز از این افراد کشف شد.
وی با بیان اینکه این افراد در پشت چراغ قرمز ایستاده و برخی خودروها را که کیف و وسایل قیمتی در آن بوده است را رصد می‌کردند، ادامه داد: در یک مورد مشهود خانمی کیف خود را در صندلی سمت شاگرد قرار داده بوده که این سارق کیف را مشاهده و مبادرت به سرقت کرده بود  که سارق آن دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: برخی شهروندان ماشین خود را داخل کوچه و در مکان‌هایی خلوت پارک می‌کنند که سارق با سوءاستفاده از این خلع به‌ویژه بعدازظهر شیشه را شکسته و از داشبورد اشیایی هم‌چون پول، کارت خودپرداز، عینک آفتابی، دوربین عکاسی و تلفن همراه را سرقت می‌کنند.
وی همچنین بیان داشت: برخی از این سارقان نیز با شکستن صندوق‌عقب خودرو محتویات صندوق‌عقب را خالی کرده که از این طریق متوجه ده‌ها فقره سرقت از این سارقان دستگیر شده بودیم.
حسین زاده همچنین از دستگیری یک سارق زن متواری خبر داد و گفت: که یک زن سارق دو سال و نیم پیش به جرم تهیه و توزیع مواد مخدر حکم حبس گرفته و متواری شده بود که دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه بیشتر این سارقان قشر جوان هستند، بیان داشت: میانگین سنی این افراد 33  سال  و سارقان از بین 22 تا 44 سال هستند.
انتهای پیام/خ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول