اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

افزایش اعتبارات فصل آموزش و پرورش بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: در سال جاری افزایش اعتبارات فصل آموزش و پرورش با طی روند مطلوب، افق روشنی را در حوزه ایجاد پروژه‌های جدید به روی ما گشوده است.

افزایش اعتبارات فصل آموزش و پرورش بی‌سابقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: با این افزایش اعتبارات، در فصل هزینه‌کرد مقاوم‌سازی نیز در مناطق شهری و روستایی در اردبیل افزایش چهار برابری اعتبارات را شاهدیم.
وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبارات زمینه خوبی برای بازسازی، مقاوم‌سازی و ساخت مدارس جدید فراهم شده که تمام اینها نشأت گرفته از توجه ویژه دولت به عمران و آبادانی مناطق است.
فرماندار اردبیل یادآور شد: هفت پروژه عمرانی با اعتبار 19 میلیارد ریال در فصل آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 ابراز داشت: باید با روشنگری، آگاه‌سازی و تبیین آرمان‌‌های متعالی و اهداف بلند انقلاب اسلامی، نسل سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان انقلاب را از تبلیغات سوء استکبار ایمن سازیم.
وی با اشاره به اینکه در شش ماه اول سال جاری نیز پروژه‌هایی در حوزه تعلیم و تربیت در اردبیل افتتاح شده است، افزود: 15 پروژه عمرانی با اعتبار 38 میلیارد ریال و با 54 باب کلاس آموزشی افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.
فرماندار اردبیل بیان داشت: بهره‌برداری از 82 پروژه عمرانی در بخش مدرسه‌سازی و مقاوم سازی 412 باب کلاس به ارزش اعتباری بیش از 272 میلیارد تومان موجب شده علاوه بر انقلاب بزرگ در ساخت و ساز مراکز آموزشی و استحکام فضاهای موجود در مناطق شهری و روستایی جایگاه فرهنگی و نظام تعلیم و تربیت در منطقه تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود با تاکید بر مراقبت اولیا از دانش‌آموزان و هدایت تحصیلی مناسب و شایسته آنها، تصریح کرد: در فرصت برگزاری امتحانات پایان ترم اول، برنامه‌ریزی مدارس در مدیریت صحیح و اصولی کلاس‌های تقویتی ، تشکیل دوره‌های آموزشی جبرانی سبب آمادگی بیش از پیش دانش‌آموزان متوسطه شده و به موفقیت در کنکور خواهد انجامید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول