اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

تحول بنیادین آموزش و پرورش مولفه پژوهش را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای نظام تحولی آموزش و پرورش مولفه پژوهش را تقویت کرده و بستر تقویت این حوزه را مهیا می‌کند.

تحول بنیادین آموزش و پرورش مولفه پژوهش را تقویت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غفار نجات‌خواه پیش از ظهر امروز در همایش تبیین نظام جدید تحولی در آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی را در بحث تولید و محتوا و برپایی جشنواره تجلیل از پدید آورندگان محتوای الکترونیکی و نرم‌افزارهای جدید انجام دادیم به گونه‌ای که در این زمینه با رشد 355 اثر تولیدی روبه‌رو هستیم.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: از 30 اثر برگزیده استانی و راه یافته به مرحله کشوری سه اثر برتر در این حوزه لوح تقدیر دریافت کردند.
این مسئول تاکید کرد: در شش درس رشته فنی و حرفه‌ای، آسیب‌شناسی و بررسی‌های تحلیل محتوا از کتب علل ارتقای کیفیت آموزشی و افت تحصیلی در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و جزو 10 استان برتر کشور در این بخش هستیم.
وی فعالیت موسسات آموزشی و برنامه‌های تحولی با محوریت نظام فناوری الکترونیکی را یادآور شد و گفت: استان اردبیل نیز در این حوزه جزو هشت استان برتر کشور است.
نجات‌خواه تلاش برای تالیف کتاب جغرافیای استان، تولید محتوای الکترونیکی، تهیه بسته‌های آموزشی برای مدارس هوشمند را از جمله برنامه‌های اجرایی و تحولی یاد کرد و افزود: ما برای این مدارس نرم‌افزارها و تولید محتوای الکترونیکی را با شاخصه هوشمند کردن ابزارها و امکانات در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی اضافه کرد: 41 عنوان کتاب، 57 عنوان سی‌دی‌ و 960 حلقه آموزشی تالیف و برای تصویب در سازمان پژوهش وبرنامه‌ریزی ارسال شده است.
این مسئول همچنین از همکاری معاونت پژوهشی آموزش و پرورش  با سازمان پژوهشی در پیگیری تدوین و توزیع کتاب پدافند غیر عامل و توزیع 10 هزار جلد کتاب و کتابچه آموزشی فرهنگیان خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های آموزشی در مقاطع مختلف همچنان ادامه دارد.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در هفته پژوهش امسال از پدید آورندگان 13 طرح پژوهشی و تولید کنندگان 35 عنوان پایان‌نامه دانشجویی در حوزه آموزش و پرورش  تجلیل شد.
وی مشارکت 2 هزار و 308 معلم پژوهنده را در تولید محتوای الکترونیکی، پژوهشی و تحقیقی یادآور شد و ابراز داشت: از 57 اثر استانی راه یافته به مرحله کشوری 14 اثر انتخاب شده که یکی از آثار برتر در حوزه اقدام‌ پژوهی به عنوان اثر برتر کشور انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نجات‌خواه در پایان سخنان خود اظهار داشت: بر اساس نظام تحولی آموزش و پرورش و تقویت و توانمند کردن معلمان، از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول