اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران:

مراقب کارشکنی خواص فتنه‌گر در انتخابات باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: برخی خواص فتنه‌گر با چراغ خاموش به دنبال فتنه‌گری در انتخابات پیش رو هستند که باید مراقب کردار آنها در مدت باقی مانده به انتخابات باشیم.

مراقب کارشکنی خواص فتنه‌گر در انتخابات باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: اهمیت انتخابات به خاطر حضور مردم در صحنه انتخابات بوده که با برگزاری آن خون تازه‌ای در رگ‌های کشور تزریق می‌شود.
وی بیان داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان قسم‌خورده این نظام خواسته‌اند که یا انتخابات نباشد و یا کمرنگ باشد و همیشه دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات، بی‌رونق کردن، بی‌شوق و ذوق کردن مردم برای حضور در انتخابات تبلیغات گسترده‌ای انجام داده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران حضور مردم و آگاهی و آمادگی مردم برای حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران را نعمت بزرگی برای این نظام مقدس دانست و گفت: همه ما مسئولان باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشیم.
ملکوتی‌اصل حضور حداکثری مردم در انتخابات و قانون‌گرایی و احترام به آرای مردم در انتخابات را از مهم‌ترین موارد لازم در برگزاری انتخابات دانست و از مسئولان خواست تا در این زمینه تلاش کنند.
وی سر منشأ بروز فتنه 88 را عدم تمکین به قانون از سوی سران فتنه عنوان کرد و گفت: آنان که سبب‌ساز فتنه 88 شدند ادعای قانونگرایی داشتند و در پی رأی ندادن مردم به آنان آن فتنه بزرگ را ایجاد کردند.
ملکوتی‌اصل با اشاره به خوشحالی دشمن از بروز فتنه در ایران یادآور شد: گناه آتش‌افروزان فتنه 88 این بود که به قانون و رأی مردم تمکین نکردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: برخی خواص فتنه‌گر با چراغ خاموش به دنبال فتنه‌گری در انتخابات پیش رو هستند که باید مراقب کردار آنها در این چند مدت باقی مانده به انتخابات باشیم.
وی افزود: در مقابل بی‌بصیرتی‌های برخی خواص فتنه‌گر، ملت با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی با خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخ قاطعی به آنان و همدستان استکباری و استعماری آنان دادند.
این مقام دینی و مذهبی گچساران با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: طبق آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) قیام برای خدا تنها راه اصلاح جهان است.
ملکوتی‌اصل افزود: خداوند در قرآن کریم از سر منزل تاریک طبیعت تا منتهای سیر انسانیت را بیان کرده و بهترین موعظه‌ها را برای انسان عنوان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: قیام برای خدا در تمامی ادیان وجود داشته و امام راحل نیز با تأسی از انبیا و اولیای دین برای خدا قیام کرد و دولت تعیین کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ایجاد روح وحدت و برادری در میان ملت ایران را از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی عنوان کرد.
ملکوتی‌اصل تصریح کرد: امام راحل با ایجاد انقلاب بزرگ در این سبب نابودی و قطع دستان ابرقدرت‌های شرق و غرب در ایران شد و ملت ایران را نجات داد.
وی افزود: امام خمینی(ره) حرکت عظیم و نهضت بی‌نظیر خود را در مسیر آزادسازی اندیشه دینی و احیای تفکر قرانی و زدودن زنگارهای جهل و خرافه‌پرستی و مبارزه با طاغوت‌های زمان و شیاطین‌ دوران آغاز کرد.
ملکوتی‌اصل، دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور حماسه حضور، ایثار و مجاهدت ملت بزرگ ایران و پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای والامقامی دانست که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.
وی بیان داشت: امام راحل دین را به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی و گم‌شده از میان فساد و فحشا و بی‌بند‌وباری نجات داد و با ایمانی راسخ، پیمانی استوار، میثاقی پایدار، ضمیری آگاه و قلبی آرام کشتی عظیم ملت و امت خداجوی ایران اسلامی را در ساحل نظام شکوهمند جمهوی اسلامی ایران فرود آورد.
ملکوتی‌اصل بزرگداشت دهه فجر را بزرگداشت همه ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و از مسئولان خواست تا برنامه‌های این دهه را همچون همیشه باشکوه برگزار کنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول