اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور:

بصیرت مردم دشمن را ناکام می‌سازد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور گفت: رهبری داهیانه و روشنگرانه و همچنین بصیرت و آگاهی مردم در انتخابات پیش رو باز هم دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

بصیرت مردم دشمن را ناکام می‌سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، فریبرز خزائی در جمع خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان قم اظهار داشت: حضور حداکثری مردم ملاک عمل است و باید مراقب بود با شناخت و توجه و آگاهی وارد صحنه شد تا حمایت همه جانبه از جایگاه رفیع نظام بار دیگر چشم طمع دشمنان را کور سازد.
وی نقش رهبر انقلاب را در کور کردن چشم فتنه بسیار موثر دانست و افزود: آنجا که همه نیروها و تجهیزات آماده توطئه می‌شوند، فرمایش مقام معظم رهبری فصل الخطاب قرار می‌گیرد و حماسه 9 دی را می‌آفریند.
وی تاکید کرد: باید در این برهه زمانی نیز که انتخابات دیگری را در پیش داریم با همین حضور حداکثری و باوری دینی و بصیرت گوش به فرمان ولایت وارد عرصه شده و این دوران خطیر را نیز همانند 30 سال گذشته با سربلندی پشت سر بگذاریم.
وی افزود: آشنایی با تفکر شهدا موجب امنیت و مصونیت جوانان می‌شود و از وظایف بسیج بنیاد شهید گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.
خزائی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد که در بین جوانان نفوذ کرده و ایده و فکر ایشان را مورد تاثیر قرار دهد و این جنگ و تهدید نرم است.
وی اظهار داشت: اگر فکر کنیم که دشمن ساکت نشسته خیالی باطل است، دشمن لحظه به لحظه در حال شیطنت است زمانی در جنگ سرد و امروز در جنگ نرم با ابزار رسانه‌ای و در فضای مجازی همانطور که در فتنه 88 شاهد آن بودیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز دشمن رمز اقتدار، ماندگاری و پیروزی نظام را ولایت فقیه می‌داند و به این جایگاه والا پی برده و این جایگاه را هدف قرار داده بنابراین در هر شرایطی باید از این جایگاه مراقبت کنیم و مادامی که از ولایت تبعیت کنیم پیروز میدان هستیم.
خزائی افزود: ما مأمور به تکلیف و انجام وظیفه هستیم و خدا یاور ما خواهد بود، همانطور که در حادثه طبس و بعد از آن در هواپیمای جاسوسی پهپاد مشاهده کردیم تا بدانیم لطف خدا همواره شامل حال ماست و خداوند دین خود را حمایت می‌کند.
وی اضافه کرد: مانور نیروهای نظامی در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت تا دشمنان بدانند هرگونه تهدید و تجاوزی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وی خاطر نشان کرد: بسیج موجب امنیت، اقتدار، پایداری، پیشرفت و نیرویی پرنشاط در عرصه سیاست است، اما سیاست زده نیست و در تهدید نرم به دنبال تفکر است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول